تقویت فعالیت بچه های مسجد نیازمند توسعه آموزش در فضای مجازی است


تقویت فعالیت بچه های مسجد نیازمند توسعه آموزش در فضای مجازی است

باقری گفت: تقویت فعالیت بچه های مسجد در بستر توسعه آموزش در فضای مجازی گامی مهم در مقابله با توطئه‌های دشمنان است که در بستر رویداد فهما این اتفاق افتاده است و باید تلاش بیشتری در بخش آموزش انجام شود.

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: کرونا با همه مشکلات و معایبی که داشت؛ موجب شد تا ما خود را بیش از پیش تقویت کنیم و نه تنها تقویت جسمانی بلکه تقویت روحی و روانی ما را شامل شد و همچنین تلاش برای توسعه فعالیت ها در بستر فضای مجازی تقویت شد.

مدیر مسئول کانون زینبیه نکا افزود: امروز با توجه به شیوع کرونا از یک طرف و ارتباطات غیرحضوری از طرفی دیگر موجب شده است تا بیشتر فعالیت ها در بستر فضای مجازی شکل بگیرد و لذا باید از این بستر بدرستی استفاده شود تا دچار خسران و ضرر نشویم.

وی تصریح کرد: بچه های مسجد در طول دوران فعالیت های خود، در توسعه همه جانبه مسائل و امور فرهنگی ، اجتماعی و دینی اهتمام ویژه داشته اند و اکنون هم با اهتمام ویژه ای در بستر فضای مجازی در دوران کرونا فعالیت دارند.

به گفته باقری، برگزاری مراسم های معنوی و ملی و دینی در بستر فضای مجازی و استفاده از توان سخنرانان در مناسبت های مختلف ماه رمضان سال گذشته، اعیاد شعبانیه، ماه محرم و مناسبت های مختلف نشان داد که فعالان مسجد همواره پای کار هستند و از در فضای مجازی و غیرمجازی به توسعه فرهنگ دینیو اسلامی مشغول هستند.

مدیرمسئول کانون زینبیه نکا افزود: خوشبختانه به تحول مناسبی در زمینه فن آوری کانون مساجد رسیده ایم و اکنون تولیدات کانون های مساجد در فضای مجازی پخش می شود و از این لحاظ به خود می بالیم؛ اما باید به توسعه آموزش در این بخش اهتمام شود.

وی یادآور شد: کانون زینبیه نکا هم در ایام کرونایی گام‌های مؤثری در راستای پیشگیری از کرونا و اطلاع رسانی توسط اعضای کانون انجام داد و در قالب پویش‌ها و کمپین‌ها آگاه سازی و اطلاع رسانی در دستور کار بچه مسجدی های کانون زینبیه نکا بود و بالغ بر ۳۰ عنوان برنامه در این حوزه انجام شد و تاکید بر خانه ماندن و فرهنگ سازی رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در کنار اجرای برنامه های فرهنگی و دینی با قوت پیگیری شد.

پایان پیام/175

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی