موفقیت کشوری روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام


موفقیت کشوری  روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام

مسوول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: روابط عمومی این استان با کسب 94 امتیاز از مجموع 100 امتیاز به عنوان استان نخست در بین استان های گروه (2) کشور درحوزه اخبار برگزیده شده است.

الهام عبداللهی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد:حوزه روابط عمومی این اداره کل، در زمینه ارسال اخبار و کیفیت اطلاع رسانی در سه ماهه سوم سال جاری با تهیه و تولید 141 خبر در ردیف استان برتر قرار گرفت.

وی گفت: در این مدت فعالیت خبری هر استان، در دو حوزه ارزیابی عملکرد اخبار و زیر پورتال مورد بررسی قرار گرفت و استان ایلام با کسب 94 امتیاز از مجموع 100 امتیاز به عنوان استان نخست در حوزه اخبار برگزیده شده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه روابط عمومی این اداره کل در سه ماهه دوم سال جاری نیز موفق به کسب رتبه اول در بخش اخبار شده بود، گفت: این ارزیابی ها به منظور بهبود فعالیت خبری حوزه های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتخاذ شیوه یکسان در ارایه مطالب به مخاطبان از سوی مرکز روابط عمومی، اطلاع رسانی و امور بین الملل در دوره های مشخص و معین زمانی انجام می شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022