انفجار نارنجک دست ساز در دست کودک 13 ساله


انفجار نارنجک دست ساز در دست کودک 13 ساله

ملکی درباره جزئیات حادثه انفجار نارنجک دست ساز در دست کودک 13 ساله و آسیب دیدگی وی توضیحاتی داد.


ملکی درباره جزئیات حادثه انفجار نارنجک دست ساز در دست کودک ۱۳ ساله و آسیب دیدگی وی توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۱۹:۴۷ امشب یک مورد حادثه انفجار منجر به مصدومیت در خیابان شوش شرقی، خیابان توکلی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: ایستگاه شماره ۹۹ به محل حادثه اعزام شد. در محل مشاهده شد که پسر بچه‌ای حدود ۱۳ ساله که از ناحیه دست شدید دچار مصدومیت شده بود. به گفته خود کودک و شاهدان عینی به دلیل نگه داشتن نارنجک‌های دست ساز که در چهارشنبه سوری استفاده می‌شود، دست این کودک دچار آسیب شده بود.

ملکی گفت: این فرد سریعا تحویل عوامل اورژانس شد تا مراحل درمانی انجام شود. متاسفانه علی رغم اینکه روز‌های زیادی تا پایان سال باقی مانده، این حادثه اولین حادثه در تهران می‌توان تلقی کرد. سال گذشته همکاری بسیار خوبی از طرف شهروندان صورت گرفت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان کرد: تقاضا میکنم، پدر و مادر‌ها و بزرگتر‌ها بیشتر با فرزندان خود در این باره صحبت کنند و مراقب آن‌ها باشند. تا با راهنمایی کردن و نظارت بر کودکانشان خدایی ناکرده در آستانه سال نو حوادث این چنینی رقم نخورد.

بیشتر بخوانید

انفجار کپسول پیک‌نیکی در زیرزمین ساختمان ۴ طبقه در نارمک/ مصدومیت مرد ۶۰ ساله در حادثه

انتهای پیام/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 متن و پیام تبریک تولد پسرم