سه جایگاه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد در دست ساخت است


سه جایگاه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد در دست ساخت است

گچساران- ایرنا- رئیس جایگاه  سی ان جی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اینک سه جایگاه سوخت سی ان جی در نقاط مختلف این استان در دست ساخت است.

منوچهر شاکر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد جایگاه سوخت با اعتباری بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال در دست ساخت است.

وی تصریح کرد: این جایگاه های سوخت در باشت، امامزاده جعفر و دوگنبدان با پیشرفت فیزیکی ۲۰، ۸۵ تا ۹۰ درصد در دست ساخت است.

شاکری بیان کرد: ۲۷ جایگاه سوخت سی ان جی هم اینک در استان وجود دارد که از این تعداد تنها جایگاه سوخت ولی عصر واقع در فلکه نرگسی گچساران غیر فعال است.

رئیس شرکت گاز گچساران گفت: علت اصلی تعطیلی جایگاه سوخت ولی عصر واقع در فلکه نرگسی گچساران بدهی به شرکت گاز است.

ناصر دلفریان افزود: مرکز سوخت سی ان جی ولی عصر واقع در فلکه نرگسی گچساران که به دلیل بدهکاری تعطیل شده که پس از پرداخت بدهی، فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

وی بیان کرد: مراکز عرضه سوخت گاز طبیعی (سی ان جی) ولی عصر واقع در فلکه نرگسی گچساران چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به شرکت گاز بدهکار هستند.

دلفریان اظهار داشت: این جایگاه سی ان جی ها از دی ماه امسال بدلیل پرداخت نکردن بدهی‌ به حالت تعطیل درآمده است.

وی با بیان اینکه بخشی از پول اجرای پروژه های شرکت گاز از سی ان جی ها تامین می شود گفت: بدهی جایگاه داران سوخت به شرکت گاز موجب قطع گاز سی ان جی خواهد شد و این امر موجب بروز مشکل جدی برای مردم شهرستان در تهیه سوخت و در نهایت نارضایتی عمومی مردم و رانندگان خودروها از این وضعیت خواهد شد.

فرماندار گچساران روز گذشته در نشست بررسی مشکلات سی ان جی گچساران گفت پس از پرداخت بدهی به مدت ۲۴ ساعت فعالیت این جایگاه از سر خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، تاکنون هیچ گونه اقدامی در زمینه بازگشایی این جایگاه سوخت انجام نشده که این امر موجب نارضایی عموم مردم شده است.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟