2 شمشیرباز از آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی دعوت شدند


2 شمشیرباز از آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

ارومیه- ایرنا- دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی گفت: 2 شمشیرباز از این استان به دومین اردوی تیم ملی اسلحه اپه و فلوره جهت حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک 2021 توکیو دعوت شدند.

علی نجف‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوهای تدارکاتی ملی پوشان شمشیربازی در اسلحه های اپه و فلوره جهت کسب آمادگی برای رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو (زون آسیا)، اسفندماه امسال برگزار می‌شود که ۲ شمشیرباز استان نیز در اردوها حضور خواهندیافت.

وی گفت: اردوی اسلحه اپه به میزبانی مشهد و از روز گذشته تا ۱۰ اسفندماه برگزار می‌شود که "محمد برزگر" شمشیرباز ارومیه‌ای در این اردو حضور دارد.

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی افزود: اردوی تیم ملی اسلحه فلوره نیز از فردا، پنجم تا ۱۵ اسفندماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود که "هادی رضوی‌نیا" نماینده استان در اردو حضور خواهدداشت و قرار است روزهای ششم و هفتم اسفند با سه شمشیرباز از استان تهران و شمشیربازانی از یزد و اصفهان در مسابقه انتخابی تیم ملی رقابت کند.

وی گفت: هفته گذشته نیز "سکینه نوری" در اسلحه اپه بانوان در تبریز و "الهه قهرمانی" و "هانیه خوشخواهی" در اسلحه فلوره بانوان در اصفهان در اردوی تیم ملی حضور داشتند.

هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی در هفته تربیت‌بدنی و ورزش امسال به‌عنوان یکی از هیات‌های برتر ورزشی این استان از سوی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی تجلیل شد.

«طاهر عاشوری»، «سکینه نوری» و «الهه قهرمانی»، سه شمشیرباز باسابقه و ملی‌پوش ارومیه‌ای هستند که مقام‌های متعددی در مسابقات آسیایی، بین‌المللی و کشوری کسب کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)