250 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در استان همدان پرداخت شده است


250 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در استان همدان پرداخت شده است

همدان- ایرنا- معاون امور اقتصادی استانداری همدان گفت: 250 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در راستای حمایت از مشاغل خانگی استان همدان پرداخت شده‌است.

ظاهر پورمجاهد روز دوشنبه در دیدار با انجمن صنفی مدیران رسانه‌های استان اظهار داشت: ایجاد اشتغال و حمایت از مشاغل خرد و کوچک از سیاست های دولت است که به خوبی در استان همدان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به نقش مشاغل خانگی در رونق تولید و اشتغال گفت: این گروه از مشاغل نیز در توسعه اقتصادی استان نقش دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از رسانه ها خواست پیشرفت ها و موفقیت های استان در عرصه جهش تولید و توسعه اقتصادی را در قالب های مختلف خبری انعکاس دهند.

پورمجاهد رسانه را یکی از پایه‌های توسعه اقتصادی دانست و گفت: رسانه‌ها می‌توانند با رصد سند توسعه اقتصادی استان نقاط ضعف را گوشزد و نقاط قوت و اقدامات انجام شده را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

او تصریح کرد: در این راستا از انتقادات سازنده استقبال می‌کنیم و دستگاه‌های دولتی نیز باید با رسانه‌ها تعامل داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با تاکید بر تعامل سازنده با رسانه‌ها افزود: اگر تعامل و ارتباط با رسانه‌ها در چارچوب منطقی و همه‌جانبه قرار گیرد خروجی آن نیز برای جامعه مفید خواهد بود.

پورمجاهد با بیان اینکه استان همدان با وحدت و همدلی در مسیر پیشرفت قرار دارد یادآوری کرد: رسانه ها با هنر و قلم توانمند خود برای تقویت این انسجام گام بردارند.

وی خاطر نشان کرد: از رسانه‌ها در قالب شخصیت‌ها حقوقی و حقیقی حمایت می‌کنیم و چنانچه اهالی رسانه طرحی در قالب تولید یا اشتغال‌زایی داشته باشند مورد پشتیبانی قرار می‌گیرند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

81 طرح بهداشت و درمان طی 2سال گذشته در استان همدان بهره برداری شده است