رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در ادارات پذیرفتنی نیست


رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در ادارات پذیرفتنی نیست

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: روند نزولی رعایت پروتکل‌ها را از هیچ‌کدام از ادارات نخواهیم پذیرفت و اگر مدیری در این زمینه کم‌کاری کند، با او برخورد خواهیم کرد.

خدابخش مرادی‌نافچی شامگاه دیروز (۴ اسفندماه) در جلسه قرارگاه کرونای ابهر با تاکید بر اینکه همه ما در برابر مردم تکالیفی داریم که حفظ جان آنان جزو اولویت‌ها است، عنوان کرد: برای تحقق این امر همه تلاش‌مان را برای مدیریت کرونا در همه شهرها، از جمله ابهر به کار خواهیم گرفت.

وی با تاکید بر اینکه باید از همه توان برای مقابله با کرونا در ابهر بهره‌گیری شود تا در آینده مجبور به اعمال محدویت نشویم، ادامه داد: باید تلاش شود تا ابهر به صورت طولانی وضعیت کم‌خطری را تجربه کند.

مرادی‌نافچی با انتقاد از رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در برخی از ادارات، یادآور شد: روند نزولی رعایت پروتکل‌ها از هیچ‌کدام از ادارات نخواهیم پذیرفت و اگر مدیری کم‌کاری کند، با او برخورد خواهیم کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت تامین سلامت روانی مردم و اطلاع‌رسانی مطلوب در حوزه کرونا، گفت: تلاش برای آرامش ذهنی، روانی مردم و سلامت تک‌تک افراد باید از اولویت‌های ستاد کرونا باشد.

وی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت شبکه شاد در حوزه اطلاع‌رسانی کرونا، متذکر شد: طی چهار هفته برنامه شاد در ابهر باید از لحاظ ارائه مسائل بهداشتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دانش‌آموزان کنترل شود.

در ادامه این‌ جلسه، رئیس شبکه بهداشت و درمان ابهر نیز گله‌مندی خود را از کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی ادارات، پیش‌خوان‌ها، بانک‌های دولتی و برگزاری برخی از مراسم دسته‌جمعی توسط شهروندان اعلام و تاکید کرد: اگر لازم باشد در برخی موارد از طریق دادستانی وارد عمل خواهیم شد.

کوروش شعبانی با اعلام این موضوع که زنگ خطر موج چهارم کرونا در ابهر به صدا در آمده است، ادامه داد: مردم و مدیران باید در کنار هم مراقب باشند که همچون گذشته به محدودیت‌ها برنگردیم.

وی با اشاره به شیوع کرونای انگلیسی در استان‌های هم‌جوار با ابهر، خاطرنشان کرد: لزوم توجه به رعایت پروتکل‌ها توسط دست‌فروشان و فروشندگانی که برای تامین کالای خود به شهرهای هم‌جوار از جمله قزوین و تاکستان مراجعه می‌کنند و کنترل این افراد توسط شهرداری‌ها بیش از پیش ملموس است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 8 اردیبهشت 1403 / التهاب طلا با لیدری طلای جهانی تخلیه شد