بهره‌برداری از پروژه پیامبر اعظم 2 در خدابنده


بهره‌برداری از پروژه پیامبر اعظم 2 در خدابنده

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خدابنده با اشاره به اینکه در این شهرستان با توجه به حجم بالای موقوفات، طرح‌های متعددی در حال اجرا است، گفت: یکی از این پروژه‌ها، پیامبر اعظم 2 است که تا دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

علی ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش اقتصادی، ارتقای بهره‌وری موقوفات و رقبات و افزایش عواید به منظور اجرای بهینه نیات واقفان خیراندیش است، اظهار کرد: هدایت، نظارت، راهبری و حل مسائل و مشکلات اوقاف، از جمله اولویت‌هایی است که در استان دنبال می‌شود.

ذوالقدر با اشاره به اینکه کاربری این مجتمع در آینده به عنوان ساختمان پزشکان و کلینیک‌های درمانی، از جمله دندان‌پزشکی خواهد بود، تصریح کرد: این طرح در محل موقوفه قیدار نبی (شهر قیدار) در حال ساخت بوده که نیت این موقوفه خیرات و مبرات و هزینه‌های جاری حرم مطهر حضرت قیدار نبی (ع) می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خدابنده با اشاره به اینکه پروژه پیامبر اعظم ۲ در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ مترمربع در حال ساخت است، اضافه ‌کرد: ساخت پروژه در چهار طبقه در حال انجام بوده و طبق آخرین گزارش‌ها در مرحله نازک‌کاری ساخت است.

وی با اشاره به اینکه امسال اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برای پروژه پیامبر اعظم ۲ کار ساخت آن به سرعت انجام شد، گفت: در صورت استمرار این روند، پروژه مذکور ظرف دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین این پروژه یک طرح ‌الحاقی به نام ترمینال جنوب نیز دارد که در سه بخش مجزا هر یک به مساحت ۱۴۰ مترمربع شده است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ظروف سفالی دوره اشکانی در شهرستان ابهر کشف شد