اجرای بیش از 200 میلیارد ریال پروژه عمرانی در پیام البرز


اجرای بیش از 200 میلیارد ریال پروژه عمرانی در پیام البرز

کرج - ایرنا - مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز اعلام کرد که امسال بیش از 200 میلیارد ریال پروژه عمرانی با هدف ارائه هر چه بیشتر خدمات به واحدهای تولیدی و صنعتی و تسهیل در روند سرمایه گذاری در این منطقه اجرا شده است.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، نادر ثناگو مطلق افزود: توسعه و ترمیم راه های دسترسی به واحدهای تولیدی مستقر در منطقه، راه اندازی شبکه آب و فاضلاب، ایجاد شبکه نیرو رسانی برق ۲۰ ولتی و شبکه روشنایی معابر در اراضی منطقه به مساحت ۳۰ هکتار به خصوص در فاز چهارم از جمله طرح های عمرانی است که طی سال جاری تا کنون در این منطقه اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه توسعه زیر ساخت ها با هدف استقرار هر چه بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی از مهم ترین اولویت های پیش روی این منطقه است خاطرنشان کرد: در کنار این توسعه، ساماندهی و اصلاح نواقص و مشکلات عمرانی از جمله راه های دسترسی و روشنایی در فازهای قدیمی پیام که نیاز به مرمت و بازسازی دارند نیز در حال انجام است.

ثناگو مطلق عنوان کرد: برنامه ریزی و اقدامات به گونه ای است که طرح شبکه برق رسانی و روشنایی معابر منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح ۸۰ واحد تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام از مزایای نیرو رسانی بهره مند می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصویب طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام پس از ۱۹ سال را یکی از مهم ترین عملکردهای بخش عمران منطقه عنوان و افزود: از اواسط سال ۹۹ بررسی، ثبت و صدور تمام مجوزها از جمله پروانه بهره برداری، احداث بنا و پایان کار سرمایه گذاران به دفتر امور عمران منطقه واگذار شد که این کار موجب ارتقای فعالیت ها از نظر فنی، بالا رفتن سرعت کار و جلب رضایت سرمایه گذاران شده است.

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ظرفیت های مهم اقتصادی و پروازی کشور محسوب می شود.

فرودگاه پیام البرز در ۲ بخش باری و مسافری خدمات ارائه می کند ضمن اینکه تاکنون حدود ۷۰ واحد تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی پیام مستقر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی