بزرگداشت آیت‌الله حسینی زابلی در مسجد روحانی/ چهارمین نوبت از کمک مومنانه مسجدی‌ها در ماه رجب


بزرگداشت آیت‌الله حسینی زابلی در مسجد روحانی/ چهارمین نوبت از کمک مومنانه مسجدی‌ها در ماه رجب

حجت‌الاسلام علم‌الهدی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت آیت‌الله حسینی زابلی، استاد اخلاق، امشب در مسجد روحانی تهران برگزار می‌شود، گفت: چهارمین نوبت از کمک مومنانه اهالی مسجد روحانی در ماه رجب اجرا می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محسن علم الهدی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم بزرگداشت آیت الله سید محمد حسین حسینی زابلی، از شاگردان امام خمینی (ره) و استاد اخلاق، امشب، پنجم دی ماه در مسجد روحانی واقع در تهران، خیابان 17 شهریور، خیابان شهید حدادعادل، برگزار می شود، اظهار کرد: حجت الاسلام والمسلمین سید حمید میرباقری، سخنران و حمید رمضانی پور، مداح این مراسم هستند.

امام جماعت مسجد روحانی افزود: مرحوم آقای حسینی زابلی از برجسته ترین استادان اخلاق و عرفان در حوزه علمیه تهران بودند که چندین بار در این مسجد نیز سخنرانی کرده بودند.

وی در ادامه درباره برنامه مسجد روحانی برای کمک به زلزله زدگان شهر سی سخت، گفت: ما در حال جمع آوری اقلام چهارمین نوبت از کمک مومنانه هستیم که در همین ماه رجب به دست نیازمندان می رسد، به همین دلیل، متاسفانه امکان جمع آوری کمک برای هموطنان آسیب دیده در این زمین لرزه را نداریم، در واقع چون مسجد روحانی در منطقه مستضعف نشین جنوب شهر تهران واقع شده و ما چندین خانواده را تحت پوشش داریم، امکان فعالیت همزمان در جبهه دیگری را نداریم.

علم الهدی اضافه کرد: جشن میلاد امیرمومنان امام علی (ع) در روز چهارشنبه، ششم اسفندماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و روز پنج شنبه پس از نمازهای عصر و عشاء، در مسجد روحانی برگزار می شود.

به گزارش شبستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسین حسینی زابلی، از شاگردان امام خمینی (ره) و استاد اخلاق، جمعه اول اسفندماه در بیمارستان میلاد بر اثر بیماری قلبی و دیابت درگذشت و روز دوشنبه چهار اسفندماه در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) به خاک سپرده شد.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل