123 سبک رزمی داریم/ جلوی صدور احکام جعلی را گرفتیم


123 سبک رزمی داریم/ جلوی صدور احکام جعلی را گرفتیم

رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی با اشاره به وجود 123 سبک رزمی دارای مجوز در زیرمجموعه این فدراسیون، گفت: طی یکسال گذشته با معضل صدور احکام جعلی در سبک های رزمی مقابله کردیم.

یوسف بهتری در مجمع سالیانه هیات انجمن های ورزشی های رزمی استان کرمانشاه که امروز(5 اسفند) برگزارشد، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در دنیا، اظهار کرد: متاسفانه طی یکسال گذشته شاهد چنبره امپراطوری کرونا در سطح دنیا بوده ایم که زیان زیادی را به ورزش وارد کرد.

وی تصریح کرد: دراین مدت بخش های مختلف ورزش از مربیان گرفته تا ورزشکاران خسارات زیادی دیدند، سالن های ورزشی بسته شد، اعزام ها متوقف شد، مربیان بیکار و ورزشکاران از سطح آمادگی دور شدند.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی های رزمی افزود: هرچند کرونا به همه مشاغل و صنوف دیگر زیان هایی وارد کرد، اما زیان هایی که به حوزه ورزش وارد شد، برخلاف دیگر صنوف قابل جبران نیست.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم همه زیان هایی که طی این مدت از کرونا دیدیم، اما شیوع این بیماری فرصتی را فراهم کرد تا بتوانیم مقداری روی بحث زیرساخت هایمان کار کنیم. زیرا بواسطه گستردگی و حجم زیاد فعالیت هایی که در انجمن های ورزش های رزمی وجود دارد، چندان به این مقوله پرداخته نشده بود.

بهتری مقابله با احکام جعلی که در سبک های ورزش های رزمی به یک معضل تبدیل شده را از جمله این اقدامات خواند و گفت: در این مدت یک پلتفرم را طراحی کردیم که در آن تمام سبک های دارای مجوز کشور ثبت شده اند که جمعا حدود 123 سبک می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین باتوجه به اینکه تابحال هیچ بانک اطلاعاتی از ورزشکاران سازمان یافته انجمن های ورزش های رزمی در کشور نداشتیم، این پلتفرم کمک کرده تا بتوانیم بتدریج آماری از ورزشکاران این رشته بدست آوردیم.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در ادامه به انتظاراتی که وزارت ورزش از این فدراسیون دارد اشاره کرد و گفت: فدارسیونی هستیم که علاوه بر حوزه قهرمانی، در حوزه همگانی هم انتظاراتی از ما دارند که در تلاشیم در دوران پساکرونا روی این مقوله بیشتر کار کنیم.

وی در ادامه به عضویت این فدراسیون در اتحادیه جهانی ورزش های رزمی پرداخت و افزود: تا پیش از اواخر سال گذشته باتوجه به اینکه نام فدراسیون " فدراسیون ورزش های رزمی" بود، برای همین در مجامع بین المللی به عنوان یک فدراسیون بومی محلی شناخته می شدیم، اما با تغییر نام فدراسیون به "انجمن های ورزشی های رزمی" بعد از 18 سال به عضویت این اتحادیه درآمدیم.

بهتری از تشکیل تیم ملی کیک بوکسینگ در ایام کرونا هم خبرداد و گفت: با کمک وزارت ورزش توانستیم برای اولین بار تیم ملی کیک بوکسینگ را در کشور تشکیل دهیم و از این پس رسما در میادین بین المللی این رشته حضور داریم.

وی از تلاش برای احداث یک خانه رزمی در مجموعه ورزشی آزادی تهران نیز خبرداد و گفت: قطعه زمینی به مساحت 950 متر در مجموعه ورزشی آزادی برای احداث یک خانه رزمی در مرکز کشور به فدراسیون اختصاص پیدا کرده و با احداث آن فدراسیون پس از سالها اجاره نشینی صاحب یک فضای اختصاصی برای خود می شود.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی ها ی رزمی در ادامه اعلام کرد: همچنین درحال رایزنی هستیم تا بتوانیم به افراد دارنده مدرک مربیگری در زیرمجموعه این فدراسیون کمک کنیم، تا مربیگری آنها به عنوان شغل شناخته شود و بعد برای بیمه آنها اقدام کنیم.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...