پیشمرگ‌‌ها خواهان حمایت مالی بیشتری از جانب آمریکا شدند


پیشمرگ‌‌ها خواهان حمایت مالی بیشتری از جانب آمریکا شدند

شفقنا- وزیر پیشمرگ‌ها در دولت اقلیم کردستان عراق امروز (سه شنبه) خواهان افزایش کمک‌های مالی اختصاص یافته از جانب آمریکا و ائتلاف بین المللی برای نیروهای پیشمرگ شد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از شفق نیوز، شورش اسماعیل، وزیر پیشمرگ‌ها در دولت اقلیم کردستان طی نشستی با سرهنگ فورهیس، مسئول دفتر هماهنگی امنیتی آمریکا در عراق و سرهنگ […]

پیشمرگ‌‌ها خواهان حمایت مالی بیشتری از جانب آمریکا شدندپیشمرگ‌‌ها خواهان حمایت مالی بیشتری از جانب آمریکا شدند

شفقنا- وزیر پیشمرگ‌ها در دولت اقلیم کردستان عراق امروز (سه شنبه) خواهان افزایش کمک‌های مالی اختصاص یافته از جانب آمریکا و ائتلاف بین المللی برای نیروهای پیشمرگ شد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از شفق نیوز، شورش اسماعیل، وزیر پیشمرگ‌ها در دولت اقلیم کردستان طی نشستی با سرهنگ فورهیس، مسئول دفتر هماهنگی امنیتی آمریکا در عراق و سرهنگ جولیات، مسئول دفتر اقلیم کردستان و هیات همراهشان درخصوص مساله حمایت‌های مالی اختصاص یافته برای نیروهای پیشمرگ‌ در کردستان گفتگو کرد. وی همچنین خواستار ادامه و گسترش کمک‌ها و حمایت‌های مالی از تمامی نیروها شد.

وزارت پیشمرگ‌ها در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این نشست آخرین تحولات و چالش‌های ایجاد شده به دلیل تروریست‌های داعش در عراق و منطقه مورد بررسی قرار گرفت و حاضران درخصوص افزایش تهدیدهای داعش و دیگر گروه‌های تروریستی گفتگو کردند.

شورش اسماعیل گفت که این وزارت خانه بارها نسبت به خطرات داعش که در حال حاضر اقدام به عملیات تروریستی با تاکتیک و ظاهری متفاوت می‌کند، هشدار داد.

وی افزود، کمک‌هایی که آمریکا و نیروهای ائتلاف ارائه می‌دهند، شایسته ستودن و توجه بسیار برای رویایی با تروریست‌ها در حال حاضر و در آینده است.

اسماعیل درمورد کمک‌های آمریکا از نیروهای پیشمرگ، خواهان این شد که این کمک‌های مالی آمریکا شامل تمامی نیروهای پیشمرگ کردستان به صورتی شود که برابری و عدالت را در توزیع حقوق‌ها برای تمامی نیروها بدون هیچ تمایزی لحاظ کند.

خبر را در شفق نیوز می‌توانید ببینید.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند