گستردگی حجم اخبار اقتصادی و پیگیری منظم تحلیل های کارشناسان صاحب نظر از آن جهت اهمیت دارد که حال بازارهای اقتصادی بسیاری در ۲۴ ساعت شبانه روز فعالیت دارند که هر یک مخاطبان خاصی نیز دارند.

اغلب کاربران ترجیح می‌دهند به جای گمانه‌زنی‌های شخصی و پیگیر شدن‌ حدس و گمان های مردم عامه، تحلیل‌ها و اخبار اقتصادی مستند را دنبال کنند که معمولاً توسط صدها تحلیلگر اقتصادی در قالب بسته های تحلیل خبری ارائه می شوند.

خوشبختانه صفحات متعدد وب و فضای مجازی داخلی نیز در پوشش آخرین اخبار اقتصادی، همواره فعالیت چشمگیری دارند با توجه به اینکه کوچکترین تصمیم‌گیری‌های حوزه اقتصاد، تاثیر آن مستقیم بر سفره مردم است، پیگیری اهمیت دوچندانی دارد.

اهمیت دسترسی به آخرین اخبار اقتصادی در رسانه های معتبر

فناوری های نوین ارتباطی اگرچه راحتی بسیاری به همراه آورده اند اما تمایل عجیب افراد تشنه اخبار مهیج اغلب دستاویز مطبوعات زرد می شوند که مسائل بی‌پایه و اساس را با تیترهای جنجالی به عنوان سر خط اخبار منتشر می کنند.

بطور کلی میتوان گفت اخبار و سیاست های اقتصادی بر معیشت ۴ گروه تاثیر مستقیم دارد:

تصمیم‌گیران و مسئولین اقتصادی تصمیم سازان اقتصادی، تحلیل‌گران و خبرنگاران اقتصادی فعالین بازارهای مختلف مردم عادی

رسانه‌های معتبر داخلی همچون خبرگزاری ها و پایگاه های خبری نیز برای بازنشر مهمترین و پربیننده ترین اخبار اقتصادی تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا تمامی رویدادها در لحظه منتشر شوند.

اطلاع از پربازدیدترین اخبار داخلی و خارجی همیشه مورد توجه مخاطب است. اینکه سایرین به چه اخبار توجه کرده اند برای همه ما مهم است. اساسا یکی از مواردی که باعث می شود سرانه مطالعه در کشور ما کمی ارتقا یابد همین مطالعه اخبار است که گروهی نیز با برشمردن آن در زمره زمان های مطالعه مخالفند.

پیگیری اخباری که انعکاس رویدادهای مهم در جهان، کشور و شهر محل زندگی ماست از این جهت مهم است که بر روی تمامی جنبه های زندگی ما تاثیر گذاراند. بطور مثال اخبار کرونا در جهان یک ترند روزانه است که افراد در پیگیری آن گاه چندین بار به رسانه های مختلف سر می زنند.

مشکلات دسترسی به آخرین اخبار اقتصادی در رسانه های متعدد

معضلات و مسائل اقتصادی حال تبدیل به یکی از موضوعات جهانی شده اند که گروهی از مخاطبان، عمده وقت خود را برای رصد و پایش آنها اختصاص می‌دهند. اما علاوه بر وجود رسانه‌های مختلف ناتوانی در تشخیص اصالت خبری و مسئولیت‌های اخلاقی گردانندگان آنها، ممکن است سبب گردد که در پیگیری با چالش مواجه شده و علاوه بر آن که وقت بسیاری نیز هدر برود.

با تقویت تفکر پرسشگر و افزایش سواد رسانه ای می توان منابع خبری معتبر را انتخاب و به بررسی اخبار اقتصادی آنها مشغول شد.

خبرخوان، شاهکاری برای دسترسی لحظه‌ای به اخبار جدید

موانع متعدد برای پیگری محتوای خبری معتبر سبب شد که حال خبرخوان‌ها به شکل هوشمندانه و تلفیقی جذاب این رنج و سختی را کاهش دهند. آنها سامانه های هوشمندی هستند که علاوه بر نشر آخرین اخبار از منابع خبری متعدد، چیدمان اصولی و قابل تفکیکی به آنها می‌دهند که این یکی از نقاط قوت مطرح آنها است تا مخاطبان بتوانند به دسته‌بندی خبری مد نظر خود دست یابند.

بطور مثال سرویس اخبار اقتصادی در یک خبرخوان ترکیبی از آخرین و پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی داخلی و خارجی است.

خبرخوان ها در نشر اخبار مختلف به ویژه اخبار سیاسی، اخبار اقتصادی، اخبار ورزشی، اخبار فرهنگ و هنر، اخبار حوادث، اخبار تکنولوژی، اخبار سلامت و ... بطور لحظه‌ای عمل می کنند. هر یک از حوزه های نامبرده، تقسیم بندی جزئی تری نیز دارند تا بتوانند در تفکیک جزئی تر اخبار موفق‌تر عمل کنند. به عنوان مثال اخبار بورسی، اخبار خودرویی، اخبار پرسپولیس و استقلال، اخبار ویروس کرونا و ... را به راحتی می توانید در صفحه مربوطه در خبرخوان پیگیری شوید بدون آنکه نیازی به باز کردن تک تک سایت های خبری برای دیدن این تعداد خبر مرتبط با هم داشته باشید. پاتوق خبر یک خبرخوان است که با برطرف کردن تکیه بر تکنولوژی و انتخاب مخطب، برترین و آخرین اخبار را در ویترین خود به نمایش می گذارد.

جعبه پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی در پاتوق خبر

چیدمان خاص و حرفه ای پاتوق خبر به گونه‌ای است که مخاطبان بدون رنج و سختی می توانند در ویترین صفحه اصلی، شاهد پربازدید ترین اخبار حوزه های کلان خبری در چند ساعت گذشته باشند.

به طور مثال اگر شما به دنبال پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی هستید بهتر است به جای اتلاف وقت در سایت ها و شبکه هیا اجتماعی متنوع که اصالت محتوای آنها نیز گاه نامشخص است، تنها کافیست در پاتوق خبر به دسته بندی خبری مورد نظر خود بروید و اخبار مورد نظر خود را آنجا بیابید.

جذابیت بصری و طراحی هوشمندانه به همین جا ختم نمی شود بلکه می توانید پربیننده ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را در صفحات جداگانه بدون بی‌نظمی و آشفتگی شاهد باشید که هر یک در حوزه های خرد و کلان خبری باز نشر شده اند.

فاصله دسترسی شما به پرطرفدارترین اخبار اقتصادی، ورزشی و سیاسی از منابع معتبر تنها چند کلیک ساده است تا از انعکاس این اطلاعات بهره مند شوید.

اهمیت انتخاب منابع خبری معتبر برای فعالیت پاتوق خبر

در قرن بیست و یکم، پیشرفت تکنولوژی اگر چه راحتی بسیاری به همراه آورده است اما فعالیت رسانه های مختلف رمزگشایی از محتواهای با اصالت و معتبر خبری را با چالش مواجه کرده است به طوری که نمی‌توان به اصالت اطلاعاتی آنها اطمینان کامل داشت.

بسیاری متاسفانه از زودباوری افرادی که چندان سواد رسانه‌ای ندارند، سوء استفاده می‌کنند و با تیترهای جنجالی محتوای بی ارزش را منعکس می کنند، همچنین نبود قانون معتبر کپی‌رایت نیز سبب شده بسیاری از رسانه ها فقط به دنبال کپی مطالب از خبرگزاری معتبر داخلی باشند و حتی برای انعکاس قیمت در بازارهای مختلف زحمتی جهت بررسی صحت و سقم آن به خود ندهند، تغییر تیتر و عکس تنها کاری است که آنها شاید انجام دهند.

در زمینه شناخت و انتخاب منابع خبری تخصصی، پاتوق خبر تنها به منابع معتبر و شناخته شده اجازه انتشار محتوا داده است و کاربران و از این نظر تامین کننده نیاز مخاطبین بوده است.

پاتوق خبر و رعایت اصول حرفه ای و احترام به مخاطبین

برخی از خبرخوان‌ها بر اساس سیستم آبونمان اقدام به انتشار اخبار رسانه‌های مختلف میکنند و تا از منبعی هزینه ای دریافت نکنند اخبار آن را منتشر نخواهند کرد. همین موضوع به یک نقطه ضعف برای آنها بدل شده بطوریکه منابع خبری آنها را رسانه های عموما درجه ۲ و غیر معتبر در محافل مختلف تشکیل می دهند.

اما سیستم انتخاب منابع خبری در پاتوق خبر تنها بر اساس میزان شهرت و نرخ تولید محتوای ناب و درجه یک (غیر کپی) آنهاست.

دسترسی به اخبار بازارهای مختلف در پاتوق خبر

پاتوق خبر به عنوان یک خبرخوان از نیاز کاربران خود آگاه است و در تلاش است علاوه بر پوشش اخبار اقتصادی، سیاسی و .. در سطح کلان، تمامی حوزه های خبری خرد را نیز پشتیبانی کند تا کاربران بدون هزینه وقت بتوانند از تمامی رویداد ها مطلع شوند.

پوشش اخبار بازارهای اقتصادی مختلف از جمله بورس، طلا و ارز، مسکن، خودرو و بازارهای جهانی در پاتوق خبر به تفکیک صورت می گیرد.

اگر شما نیز همواره صفحات وب و فضای مجازی را رصد می کنید تا از کوچکترین اتفاقی که به قیمت یورو و دلار، طلا، سکه، خودروهای داخلی و خارجی، وضعیت شاخص بورس، نوسانات بازارهای مالی و … مطلع شوید، با توجه به اینکه نقشه‌های راهی اصولی برای بخش های مربوطه در نظر گرفته شده است، راحتی بسیاری تجربه می کنید.

نحوه دسترسی به پاتوق خبر

چیدمان اصولی صفحه اصلی پاتوق خبر به گونه ای است که کاربران می‌توانند بدون رنج و سختی، از پربیننده ترین اخبار اقتصادی، سیاسی، ورزشی و دیگر حوزه ها مطلع شوند. این رسانه هوشمند فعالیت خود را به گونه ای تنظیم کرده است تا مخاطبان بتوانند در صفحه مربوط به هر حوزه از پربیننده ترین اخبار جا نمانند.

در ادامه آدرس وب سایت پاتوق خبر درج شده است، شما نیز می توانید از طریق مرورگر موبایل و کامپیوتر به این سایت قدرتمند دسترسی داشته باشید. www.patoghekhabar.com