اجرای 6 طرح آبرسانی در روستاهای خراسان جنوبی آغاز شد


اجرای 6 طرح آبرسانی در روستاهای خراسان جنوبی آغاز شد

بیرجند - ایرنا - عملیات اجرایی 6 طرح آبرسانی و تامین آب شرب روستاهای خراسان جنوبی با مشارکت یک موسسه خیریه و اعتبار 25 میلیارد ریال آغاز شد.

مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی روز چهارشنبه در این آیین که با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی و قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در روستای تاج کوه بیرجند برگزار شد، گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای تاج کوه از توابع شهرستان بیرجند، فخرآباد، کبودان و گزخت از توابع شهرستان زیرکوه، مهل آباد از توابع شهرستان نهبندان و مجتمع خیرآباد در شهرستان درمیان با همکاری بنیاد خیریه ابراهیمی آغاز شد.

مهدی هنری احداث ۲۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع، سه مخزن ذخیره آب به ظرفیت ۷۰۰ متر مکعب و ۸۰۰ متر خط انتقال برق را از مشخصات فنی این طرح‌ها ذکر کرد و گفت: پیش بینی می‌شود طی سه ماه آینده عملیات اجرایی این طرح‌ها به اتمام برسد و ۹۰۰ خانوار در مناطق محروم استان از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار شوند.

وی بیان کرد: با توجه به رایزنی که با بسیج سازندگی کشور و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه انجام شده، فهرست روستاهای دارای مشکل آب شرب و کشاورزی در استان احصا شده و در اختیار این مجموعه قرار گرفته است.

مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: امیدواریم سال آینده از ظرفیت مجموعه‌های خیریه در طرح‌های آبرسانی استفاده کنیم تا کمک موثری در راستای رفع مشکلات کم‌آبی روستاییان داشته باشیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ادعای یک مقام اسرائیلی درباره مذاکرات آتش‌بس با حماس