استفانو پیولی: زلاتان به جشنواره موسیقی سانرمو می رود و چند جلسه تمرینی را از دست می دهد


استفانو پیولی: زلاتان به جشنواره موسیقی سانرمو می رود و چند جلسه تمرینی را از دست می دهد

استفانو پیولی تایید کرد با حضور زلاتان در جشنواره موسیقی سانرمو موافقت شده است.

استفانو پیولی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار میلان و ستاره سرخ بلگراد در دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا حاضر شد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت. بازی رفت در صربستان با تساوی 2-2 به پایان رسید.

به نقل از فوتبال ایتالیا؛ سرمربی میلان گفت:

برای صعود به مرحله بعدی باید کیفیت زیادی از خود نشان بدهیم. بن ناصر در این هفته کنار تیم نخواهد بود اما امیدواریم او را به زودی در اختیار داشته باشیم. خوشبختانه مصدومیت قبلی او عود نکرده است. فرانک کسیه مشکلی ندارد و می تواند به میدان برود.

بازیکنان از توانایی های خود آگاه هستند و باید به شکست در دربی واکنش نشان بدهیم. می خواهیم ثابت کنیم که در کنار بازی زیبا می توانیم نتیجه هم کسب کنیم. در بازی با اینتر فقط اواخر نیمه اول و اوایل نیمه دوم، بازی خودمان را انجام دادیم. تیم را باانگیزه می بینم و همه می خواهند همان میلان چند هفته پیش شویم. به بازیکنان گفتم که 90 روز تا پایان فصل باقی مانده و روزهای تعیین کننده ای در پیش است. اگر همه چیز خوب پیش برود دقیقا 93 روز تا فینال لیگ اروپا باقی مانده است. می خواهیم عملکرد خوبی در لیگ اروپا داشته باشیم. برای بالا نگه داشتن سطح تیم به اندازه کافی بازیکن داریم.

زلاتان ابراهیموویچ هفته آینده در جشنواره موسیقی سانرمو حاضر می شود. استفانو پیولی ضمن تایید این موضوع گفت:

زلاتان به سانرمو می رود. هر روز در تماس هستیم. برنامه او را تنظیم کردیم. او چند جلسه تمرینات گروهی را از دست می دهد اما برای بازی ها (مقابل اودینزه و هلاس ورونا) در دسترس خواهد بود. اگر قهرمانی وجود داشته باشد که این فشار را تحمل کند، این قهرمان فقط زلاتان خواهد بود. به نظرم انگیزه بیشتری برای کمک به تیم پیدا می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم