لو رفتن تصاویر نسل جدید لکسس NX 2022 در ویدئویی رسمی!


حدود یک ماه پیش بود که اولین تصاویر جاسوسی از نسل جدید لکسس NX منتشر شد و حالا در حرکتی کاملاً سورپرایز کننده طراحی این خودرو لو رفته است. فردی به‌صورت اتفاقی (شاید هم نه!) ظاهراً ویدئوی رسمی معرفی این کراس اوور لوکس را در یوتیوب منتشر کرده است. این کلیپ دیگر در دسترس نیست … The post لو رفتن تصاویر نسل جدید لکسس NX 2022 در ویدئویی رسمی! appeared...

حدود یک ماه پیش بود که اولین تصاویر جاسوسی از نسل جدید لکسس NX منتشر شد و حالا در حرکتی کاملاً سورپرایز کننده طراحی این خودرو لو رفته است. فردی به‌صورت اتفاقی (شاید هم نه!) ظاهراً ویدئوی رسمی معرفی این کراس اوور لوکس را در یوتیوب منتشر کرده است. این کلیپ دیگر در دسترس نیست اما یکی از کاربران آن را در فضای مجازی بارگذاری کرده است.

لو رفتن تصاویر نسل جدید لکسس NX 2022 در ویدئویی رسمی!

با توجه به پلاک خودرو که ثبت کشور آلمان است شاید این نشتی اطلاعات از اروپا رخ داده باشد. این خودرو که پسوند NX 200 را یدک می‌کشد احتمالاً نسخه پایه این خانواده خواهد بود. در پایان این ویدئو نیز به NX 350h و ۴۵۰h+ با قوای محرکه پلاگین هیبریدی اشاره می‌شود؛ اما آن چیزی که فعلاً برای ما اهمیت دارد طراحی خودروست که کاملاً لو رفته است.

لو رفتن تصاویر نسل جدید لکسس NX 2022 در ویدئویی رسمی!

ظاهر خودرو نسبت به نسل فعلی تغییرات شدیدی نداشته اما برخی تغییرات قابل‌ذکر وجود دارند. دیلایت های LED هم‌اکنون در چراغ‌های اصلی ادغام شده‌اند تا بخش جلو ظاهر یکدست‌تری داشته باشد. جلوپنجره دوکی‌شکل لکسس نیز کاملاً بزرگ بوده و از الگوی متفاوتی سود می‌برد.

لو رفتن تصاویر نسل جدید لکسس NX 2022 در ویدئویی رسمی!

اما آنچه باعث می‌شود با NX جدید به‌طور کامل روبرو شویم بخش پشتی خودروست که نوار نورانی LED آن کاملاً به چشم می‌آید. همچنین به نظر می‌رسد یک جفت خروجی اگزوز نصب شده و احتمالاً این خروجی‌ها به‌صورت نمادین طراحی شده‌اند و واقعی نیستند. در کل لکسس طراحی تیزی را به کار گرفته و از فرمول آشنای خود نیز خیلی دور نشده است.

لو رفتن تصاویر نسل جدید لکسس NX 2022 در ویدئویی رسمی!

اما داستان متفاوتی در کابین برقرار است جایی که NX 2022 طراحی متمایزتری دارد. در آغاز باید گفت دیگر خبری از تاچ پد پردردسر لکسس نیست و جای آن را نمایشگر لمسی بزرگی گرفته است. کنترل‌های جداگانه‌ای برای تنظیمات سیستم تهویه مطبوع وجود داشته و یک اهرم چرخان هم برای حالت‌های رانندگی در نظر گرفته شده است. دیگر مورد قابل‌ذکر پد شارژ بی‌سیم گوشی با ابعاد بزرگ، پشت آمپرهای کاملاً دیجیتال، دسته‌دنده جمع و جورتر، هدآپ دیسپلی، دکمه‌های جدید و حذف ساعت آنالوگ هستند.

لو رفتن تصاویر نسل جدید لکسس NX 2022 در ویدئویی رسمی!

موضوع عجیب اینکه علیرغم نصب نشان NX 200 روی بدنه، دکمه حالت الکتریکی نیز بین صندلی‌ها دیده می‌شود و شاید کابین این خودرو متعلق به NX 350h باشد که در آخر ویدئو به آن اشاره می‌شود؛ اما گفته می‌شود نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو از قوای محرکه تویوتا راو ۴ پرایم استفاده خواهد کرد هرچند هنوز چیزی به‌صورت رسمی اعلام نشده است.

احتمالاً معرفی رسمی این خودرو در ماه‌های آینده انجام خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)