راه خلخال - اسالم باز شد


راه خلخال - اسالم باز شد

اردبیل _ ایرنا _ رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال گفت: جاده ارتباطی اسالم - خلخال که به دستور پلیس راه گیلان در طول شب گذشته مسدود شده بود امروز پنجشنبه با هماهنگی مرکز مدیریت راه‌های کشور و با تلاش راهداران برفروبی و بازگشایی شد.

معروف خسروی روز پنجشنبه به ایرنا افزود: بارش برف همراه با کولاک که از ۲ روز پیش در جاده‌های این منطقه آغاز شده هم‌اکنون نیز ادامه داشته و بر شدت کولاک افزوده شده است.

وی با توصیه به مردم برای پرهیز از سفرهای غیرضروری در جاده ارتباطی خلخال - اسالم افزود: تردد در راه خلخال- اردبیل و خلخال- کوثر به علت یخبندان، نیازمند احتیاط بیشتر و رعایت سرعت مطمئنه است و در جاده خلخال - شاهرود و خلخال- اسالم نیز برای تردد خودروها استفاده از زنجیرچرخ الزامی است.

وی از ادامه بارش و همراه با کولاک در راه‌های ارتباطی بین‌شهری و روستایی این شهرستان خبرداد و گفت: در حال حاضر غیر از جاده ارتباطی خلخال - ماسوله و ماسال هیچ راه مسدود روستایی در این شهرستان نداریم.

مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل نیز با اعلام تداوم بارش پراکنده در جاده‌های استان اردبیل اعلام کرد که رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی استان باید زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری کیست ؟