قول مسئولان استانی برای حل مشکلات مالکیتی شهر خودرو


قول مسئولان استانی برای حل مشکلات مالکیتی شهر خودرو

معتمدیان، استاندار خراسان رضوی قول داده است که مشکلات مالکیتی تیم شهر خودرو را برطرف کند.


معتمدیان، استاندار خراسان رضوی قول داده است که مشکلات مالکیتی تیم شهر خودرو را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه شهر خودرو بعد از بازداشت تعدادی از مدیران خود با مشکلات مالکیتی مواجه شد و مسئولان استان خراسان رضوی قصد دارند مشکلات این تیم را حل کنند.

معتمدیان، استاندار خراسان رضوی امروز در حاشیه تمرینات تیم شهر خودرو درباره وضعیت مالکیت این تیم مشهدی گفت: تیم شهر خودرو با وجود مشکلات و محدودیت‌ها در نیم فصل اول، وضعیت خوبی داشته است و ۱۸ امتیاز کسب کرد. همچنین با تدابیر مسئولان استان در نیم فصل دوم حمایت حداکثری از تیم شهر خودرو صورت می‌گیرد. امیدواریم تیم شهر خودرو وضعیت بهتری پیدا کند.

او افزود: در مجموعه استانداری و اداره کل ورزش و جوانان رصد و بررسی می‌کنیم و با ظرفیت‌هایی که در استانداری وجود دارند، حمایت حداکثری از تیم شهر خودرو خواهیم کرد.

وطن‌خواه: به دنبال بنگاه اقتصادی بهتری برای واگذاری باشگاه شهر خودرو هستیم

رضا وطن‌خواه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه شهر خودرو درباره قول‌هایی از سوی شهرداری مشهد و استانداری خراسان برای حمایت مالی، گفت: مسئولان قول‌های خود را انجام می‌دهند. این موضوع سابقه داشته است که مشکلاتی برای تیم ما به وجود آمده اند و همه مسئولان استان ورود کرده و مسائل را حل کرده‌اند.

وطن‌خواه درباره احتمال تغییر مالکیت باشگاه شهر خودرو، بیان کرد: حمیداوی، مالک باشگاه شهر خودرو یکی ۲ فصل برای این باشگاه هزینه کرده است و صحبت‌های اولیه انجام شده اند که اگر حمیداوی نمی‌تواند مالکیت باشگاه را بر عهده بگیرد، به دنبال یک بنگاه اقتصادی بهتر با کمک مسئولان استانی باشیم.

بیشتر بخوانید

موضوع انتقال باشگاه شهر خودرو به فولاد خراسان در حال بررسی است

انتهای پیام/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پاسخ مادر امباپه: خودتان تیمش را می‌دانید!