جنگ اینتر و یووه روی سکوی قهرمانی نراتزوری / مارکوس از لیلین تورام سیلی خورد!


جنگ اینتر و یووه روی سکوی قهرمانی نراتزوری / مارکوس از لیلین تورام سیلی خورد!

مارکوس تورام اکنون به مانند پدرش موفق شده قهرمانی در سری آ ایتالیا را نیز تجربه کند.

به گزارش ورزش سه، لیلیان تورام، مدافع سابق فوتبال فرانسه و قهرمان جام جهانی 1998 سعی کرد به پسرش مارکوس در هنگام جشن گرفتن با هم‌تیمی‌های اینتری خود، در دفاع از توهین آنها به یوونتوس تیم سابقش سیلی بزند!

در تصاویری که پس از تساوی 1-1 این تیم مقابل لاتزیو و برگزاری جشن قهرمانی در ورزشگاه سن سیرو منتشر شد، مارکوس تورام مهاجم فرانسوی اینتر و دیگر بازیکنان این تیم، شعار قدیمی هواداران ایتالیا را خواندند و به شعار اصلی رسیدند: هر کسی نپرد، یوونتوسی است.

مارکوس تورام همزمان با شنیدن این شعار در حال پریدن بود اما لیلیان پدرش که سابقه حضور در یوونتوس را دارد، به سمت او رفت و سعی داشت پسرش را کنترل کند. لیلیان در سال‌های 2001 تا 2006 بازیکن یوونتوس بود و با این تیم در سال 2002 و 2003 فاتح سری آ شده بود.

تورام به مانند پدرش حالا در مهمترین دوران فوتبالش به اینتر میلان و فوتبال ایتالیا نقل مکان کرده است. پدرش که اکنون 52 ساله شده، در دوران جوانی ابتدا بازیکن پارما شد و با تیم خاص دهه 90 افتخارات زیادی کسب کرد و پس از آن یوونتوسی شد اما مارکوس پس از اینکه تا 26 سالگی در گلادباخ بازی می‌کرد، این فصل به سری آ آمد و در 33 بازی لیگ، 13 گل و 13 پاس گل ثبت کرده که آماری فوق العاده برای فصل اول او محسوب می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آمار عجیب رونالدو در فصل 2020