رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت


رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت

مشهد- ایرنا- برگزاری مسابقات جودو منطقه 6 کشور، برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی خراسان رضوی و نخستین دوره آکادمی داوران جوان استان از مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته گذشته بود.

سرپرست هیات جودو خراسان رضوی گفت: مسابقات جودو نوجوانان و جوانان منطقه ۶ کشور چهارم و پنجم اسفند با حضور استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و مازندران در سالن ورزشی مهران مشهد برگزار شد.

محمد صابر گرایلی افزود: در این مسابقات در رده نوجوانان خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی عناوین برتر را به دست آوردند. در رده جوانان هم بعد از تیم خراسان رضوی تیم‌های مازندران و خراسان شمالی قرار گرفتند.

برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی خراسان رضوی

رییس هیات وزنه برداری خراسان رضوی گفت: مسابقات وزنه برداری قهرمانی استان هفتم و هشتم اسفند در مجموعه ورزشی تختی مشهد برگزار شد.

سعید حسین زاده مقدم افزود: در این مسابقات ۹۵ ورزشکار در ۱۰ وزن و در ۱۰ تیم با هم رقابت کردند و در پایان تیم مشهد "الف" قهرمان شد و تیم‌های قوچان و فریمان به ترتیب دوم و سوم شدند.

برگزاری آکادمی داوران جوان فوتبال و فوتسال

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: نخستین دوره آکادمی داوران جوان زیر ۲۵ سال فوتبال و فوتسال خراسان رضوی در ۲ بخش زنان و مردان روز هشتم اسفند در مشهد برگزار شد.

محسن حیدری افزود: این دوره آموزشی به منظور پشتوانه‌سازی داوری استان با حضور علیرضا سهرابی، مسوول دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در دو بخش عملی و تئوری با شبیه‌سازی قضاوت در زمین مسابقه و انجام ویدئو تست و امتحانات زبان انگلیسی با انتخاب ۱۸ داور به پایان رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!