بانوان وزنه‌بردار کرمانشاهی عازم مسابقات قهرمانی کشور شدند


بانوان وزنه‌بردار کرمانشاهی عازم مسابقات قهرمانی کشور شدند

کرمانشاه - ایرنا رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان از اعزام تیم وزنه‌برداری کرمانشاه به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت: مسابقات وزنه‌برداری بانوان جانباز و معلول کشور روزهای نهم و دهم اسفند با حضور 16 استان کشور در تهران برگزار می شود.

«عزت‌الله پرنیان» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در همین راستا تیم وزنه‌برداری بانوان جانباز و معلول کرمانشاه نیز با ۶ وزنه‌بردار شامل «فریبا علی‌اکبری»، «منیژه جلالی»، «لیلا رحیمی»، «زهرا چهری»، «مریم رنجبر» و «سمیرا نظری» به مسابقات اعزام شد.

او تصریح کرد: علی‌اکبری و جلالی در دسته ۶۱ کیلوگرم، رحیمی و چهری در دسته ۶۷ کیلوگرم، رنجبر در دسته ۷۹ کیلوگرم و نظری هم در دسته ۸۶ کیلوگرم در این مسابقات حضور دارند.

رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان کرمانشاه همچنین از «آزاده کوه‌دره‌ای» به عنوان مربی تیم وزنه‌برداری بانوان کرمانشاه یاد کرد و گفت: «نرگس ایزدی» هم به عنوان سرپرست همراه تیم خواهد بود.

وی در پایان و با اشاره به آمادگی مناسب بانوان وزنه‌بردار کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد یکی از سکوهای اول تا سوم به تیم منتخب استان برسد.

هم اکنون بیش از ۳۰۰ ورزشکار جانباز و معلول بیمه شده همراه ۱۶ مربی و پنج داور در استان کرمانشاه در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329