طرح شهید سلیمانی بازوی اجرایی ستاد مقابله با کرونا است


طرح شهید سلیمانی بازوی اجرایی ستاد مقابله با کرونا است

استاندار کرمان گفت: طرح شهید سلیمانی بازوی اجرایی و عملیاتی ستاد کرونا است.

دکتر"علی زینی‌وند" ظهر امروز 9 اسفندماه در دوازدهیمین جلسه طرح شهید سلیمانی یکی از محورهای اصلی در ستاد کرونا را طرح شهید سلیمانی دانست و گفت: در دو ماه گذشته استان کرمان به لحاظ بیماری کرونا حالت ثبات دارد اما اگر وضعیت سیرجان پیش نیامده بود وضعیت ثبات ما بهتر بود و در کل کشور وضعیت همین است یعنی وضعیتی بین خوف و رجاء و با توجه به ناشناخته بودن این ویروس معلوم نیست وضعیت در آینده چگونه خواهد بود.

وی با تاکید برآنکه باید طرح محدودیت‌های هوشمند و شهید سلیمانی را در راستای کنترل و پیشگیری بیمار به خوبی پیش ببریم، اظهار کرد: باید قبل از شیوع، مراقبت‌ها را افزایش دهیم و خدمات دیگر را مانند کمک مومنانه و ... نیز در کنار سایر اقدامات جلو ببریم.

استاندار کرمان ادامه داد: با توجه به اینکه طرح شهید سلیمانی به عنوان یک بسته به آن نگاه کرد به‌طوری‌که اگر شما کسی را قرنطینه و محدودیت می‌کنید در کنارش باید یک خدمت‌رسانی به آنها انجام شود که بخشی از آن در قالب کمک‌های مومنانه که توسط هلال احمر، سپاه ثارالله استان و ... انجام می‌شود و همه باید هم زمان پیگیری شوند تا با مشکل مواجه نشویم.

وی اظهار کرد: به دلیل فعالیت دانشگاه‌های علوم پزشکی در سراسر کشور وضعیت با ثباتی در کشور و استان داریم زیرا بیماریابی و تشحیص زودهنگام و اطلاع‌رسانی و محدودیت‌های اعمال می‌کنند.

زینی وند طرح شهید سلیمانی را بازوی اجرایی و عملیاتی ستاد کرونا دانست و بیان کرد: محدودیت ترددهای شبانه همچنان باید اجرا شود و بخشی از جلسات ستاد کرونا باید به طرح شهید سلیمانی اختصاص داده شود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم بلند شدن ناگهانی عروس ایرانی از سر سفره عقد ! / بله نگفت زد زیر میز یا ... !