با پوشش بیمه سلامت، اضطراب و نگرانی در بیماران کرونایی کاهش می‌یابد


با پوشش بیمه سلامت، اضطراب و نگرانی در بیماران کرونایی کاهش می‌یابد

مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: با توجه به بالا بودن هزینه درمان بیماری کرونا، افراد با تحت پوشش قرار گرفتن بیمه سلامت، اضطراب و نگرانی در آن‌ها کاهش می‌یابد.

شاهدخت فتحی بیرانوند نهم اسفندماه با اشاره به تأثیرات مثبت روحی پوشش بیمه سلامت برای بیماران کرونایی، اظهار کرد: با توجه به بالا بودن هزینه درمان بیماران کرونا، افراد با تحت پوشش قرار گرفتن بیمه سلامت اضطراب و نگرانی بابت پرداخت هزینه را نخواهند داشت و آرامش روحی آن‌ها دچار اخلال نخواهد شد.

وی تصریح کرد: بیماری کرونا عوارض و تأثیرات آن ممکن است بر سلامتی فرد از نظر جسمی و روحی وارد کند و بررسی‌های میدانی نشان داده که این ویروس یک عامل بیماری‌زاست و به نوعی اضطراب بیمار را بیشتر خواهد کرد که یکی از عوامل باعث بهبودی و ریکاوری بیماری کرونا افزایش سیستم ایمنی است که بتواند بر این ویروس غلبه کند.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان بیان کرد: در شرایطی که فرد بیمار کرونایی اضطراب ناشی از بیماری را دارد ما باید بتوانیم شرایط روحی آن را فراهم کنیم که استرسی دیگری بر این بیماری افزایش پیدا نکند و تضعیف بیماری دوچندان و سیر بیماری طولانی‌تر و جبران‌ناپذیر نباشد.

فتحی بیرانوند خاطرنشان کرد: در این راستا بیمه سلامت در حمایت از افراد بیماری کرونایی، با توجه به شرایط اقتصادی کشور و بالا بودن هزینه درمان فردی که دچار این بیماری خواهد شد هزینه‌های ناشی از این بیماری را پرداخت می‌کند و نگرانی و دغدغه آن کاهش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به حمایت از بیماران کرونایی، اضافه کرد: هزینه‌های ناشی از این بیماری را از دوش خانواده‌ها و افراد مبتلا به بیماری کاهش و تا ۹۰ درصد هزینه را پرداخت خواهیم کرد و به نوعی اثرات تأثیرگذاری در روند بهبودی آن خواهیم داشت و با این شیوه فرد سریع‌تر بهبودی خود را پیدا خواهد کرد و می‌تواند بر این بیماری غلبه کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پادشاه انگلیس مرد!