681 واحد مسکونی در شازند استان مرکزی بازسازی شد


681 واحد مسکونی در شازند استان مرکزی بازسازی شد

اراک-ایرنا- مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شازند گفت: 750 واحد مسکونی این شهرستان در سیل سال گذشته آسیب دیدند که عملیات بهسازی و بازسازی 681 واحد به اتمام رسیده و بازسازی بقیه واحدها نیز در حال انجام است.

«مسعود جعفری» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای بهسازی و بازسازی واحدهای آسیب دیده از سیل تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی در اختیار متقاضیان قرار گرفته و برای هر واحد نیز ۱۶۰ کیسه سیمان هدیه مقام معظم رهبری اختصاص یافت.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: ۲۵۰ واحد مسکن محرومین در این شهرستان در دست ساخت است که پس از احداث به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی واگذار خواهند شد.

وی اضافه کرد: قرارداد اعطای تسهیلات به ۱۸۰ واحد مسکن محرومین از سوی بانکها منعقد شده و تلاش می‌شود این واحدها در کوتاه‌ترین زمان به بهره برداری برسند.

وی در خصوص طرح اقدام ملی مسکن نیز گفت: ۸۰ متقاضی برای این طرح در این شهرستان ثبت نام کردند که برای ساخت ۳۳ واحد مجوز صادر شده و بقیه متقاضیان نیز باید اقدامات لازم در خصوص صدور مجوز را انجام دهند تا در اسرع وقت پروانه ساخت آنها صادر شود.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان شازند افزود: در راستای اجرای طرح هادی نیز چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای بهسازی معابر و جدول گذاری اختصاص یافته است.

بازساری چهار هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده در سیل بهار سال گذشته در استان مرکزی به عهده بنیاد مسکن این استان گذاشته شده است.

شهرستان شازند به مرکزیت شهری به همین نام در ۳۵ کیلومتری جنوب غربی اراک قرار دارد و دارای چهار بخش به نام‌های مرکزی، سربند، زالیان و قره کهریز و ۹ دهستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل