خرمزی: ماندم تا خوبی‌های مردم اراک را جبران کنیم


خرمزی: ماندم تا خوبی‌های مردم اراک را جبران کنیم

مربی آلومینیوم گفت: ماندم تا خوبی‌های مردم اراک را جبران و انسجام آلومینیوم را حفظ کنیم و یک بزرگ تر بالای سر تیم باشد.

به گزارش ایسنا، محمود خرمزی در نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم مقابل نساجی اظهار کرد: جا دارد از رسول خطیبی تشکر کنم که نتایج خوبی همراه با تیم ما کسب کردند و دل مردم اراک را شاد کردند و امیدوارم در تیم‌شان موفق باشند.

ما همین سیستم و همینراه را ادامه خواهیم داد و امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کنیم. نیم فصل دوم بازی‌ها خیلی سخت تر خواهد شد چون یکسری از تیم‌ها برای قهرمان شدن و یک سری از تیم‌ها برای سقوط نکردن می‌جنگند. در هر صورت کار خیلی سخت و دشواری داریم و امیدوارم بتوانیم مثل نیم فصل اول دل مردم اراک را شاد کنیم.

او ادامه داد: هیچ بازیکنی از تیم ما جدا نخواهد شد و در این چهار پنج روزی که با آن‌ها کار کردم، با جان و دل کار کردند. همه بچه‌های ما خوب و با شخصیت هستند و برای آینده‌شان می‌جنگند. بازیکنان تیم ما آینده خوب و روشنی خواهند داشت و قابل احترام هستند. با صلاح دید باشگاه اگر بخواهیم بازیکنی اضافه کنیم بعد از این بازی تصمیم میگیریم. من فقط به عنوان سرمربی موقت ماندم تا خوبی‌های مردم اراک را جبران کنیم و انسجام آلومینیوم را حفظ کنیم و یک بزرگ تر بالای سر تیم باشد. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد ومحبت مردم اراک را بدهم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)