لایحه دموکرات ها برای جلوگیری از محدودیت های آینده مسلمانان در آمریکا


لایحه دموکرات ها برای جلوگیری از محدودیت های آینده مسلمانان در آمریکا

حدود 140 قانونگذار دموکرات برای جلوگیری از تحریم ها و محدودیت های آینده مسلمانان و ممنوعیت تبعیض بر اساس دین اقدام به ارائه دوباره قانون در این زمینه در کنگره آمریکا کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « indianexpress»، حدود 140 قانونگذار دموکرات برای جلوگیری از تحریم ها و محدودیت های آینده مسلمانان و ممنوعیت تبعیض بر اساس دین اقدام به ارائه دوباره قانون در این زمینه در کنگره آمریکا کردند.

ممنوعیت سفر مسلمانانکه توسط دونالد ترامپ ، رئیس جمهوری سابق آمریکا وضع شد ، چندین کشور با اکثریت مسلمان را هدف قرار داد و ورود افراد از ایران ، کره شمالی ، سوریه ، لیبی ، یمن ، سومالی و ونزوئلا را محدود کرد. اما جو بایدن، رئیس جمهوری جدید آمریکا ممنوعیت مسلمانان را در روز اول حضور خود در کاخ سفید در ماه گذشته پایان داد.

در مجلس نمایندگان ، قانون ضد تبعیض برای ممنوعیت مهاجران در روز جمعه توسط «جرولد نادلر» ،رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان بار دیگر مطرح شد مطرح شد ، در حالی که در مجلس سنا نیز این اقدام توسط سناتور «کریس کوونز » انجام شد.

قانونگذاران هندی-آمریکایی به نام های آمی برا ، رو خانا ، پرامیلا جیاپال و راجا کریشنامورتی از جمله کسانی هستند که از این لایحه حمایت می کنند.

این قانون بند مهاجرت و ملیت را برای منع تبعیض بر اساس دین تقویت می کند و با محدود کردن اختیارات اجرایی بیش از حد گسترده برای صدور ممنوعیت سفر در آینده ، وضعیت را برای مسلمانان و مهاجران با ثبات می کند.

نادلر گفت: هنگامی که دولت ترامپ قانون بیگانه هراسانه منع مسلمانان را صادر کرد ، بلافاصله مشخص شد که این قانون غیرقانونی ، تبعیض آمیز و از نظر اخلاقی قابل سرزنش است.

پایان پیام/7

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

«الوفاق» بحرین: اجازه نخواهیم داد کشورمان به دومین سرزمین تحت اشغال اسرائیل تبدیل شود