320 میلیارد ریال صرف پروژه‌های عمرانی و زیرساختی سرعین شد


320 میلیارد ریال صرف پروژه‌های عمرانی و زیرساختی سرعین شد

اردبیل - ایرنا - شهردار شهر گردشگری سرعین از صرف 320 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی این شهر خبرداد.

روح‌الله هدایت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: بودجه امسال شهرداری سرعین ۴۸۰ میلیارد ریال بود که ۳۲۰ میلیارد ریال آن محقق شده و در صورت صدور مجوزهای تملک دارایی و مابقی بودجه نیز محقق خواهد شد.

وی به تقدیم بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری این شهر به شورای اسلامی این شهر اشاره کرد و افزود: با توجه به میزان تورم موجود و افزایش چند برابری قیمت مصالح بودجه هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال برای شهرداری سرعین به شورای اسلامی شهر پیشنهاد شده که در صورت تصویب این شهر با حدود ۶ هزار نفر جمعیت شهری بعد از شهرداری اردبیل به لحاظ بودجه جایگاه دوم را در این استان خواهد داشت.

شهردار سرعین ادامه داد: حدود ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیارد ریال بودجه سال ۱۴۰۰ از محل تملک زمین و مجتمع تجاری شهرداری که در مرحله صدور پایان کار هست، محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: صرف ۵۰۰ میلیارد ریال برای اجرای پل بزرگ سرعین و مابقی برای پروژه‌های ناتمام عمرانی و زیرساخت‌های شهری برنامه‌ریزی شده است.

هدایت افزود: جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ شهرداری سرعین در شورای اسلامی شهر تا ۱۵ اسفندماه جاری برگزار می‌شود و امیدواریم توسط اعضای شورا به تصویب برسد.

شهر گردشگری سرعین به عنوان نگین گردشگری ایران در ۲۷ کیلومتری غرب اردبیل قرار دار د.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟