مسوولان در جهت توجه به حقوق شهروندی اهتمام داشته باشند


مسوولان در جهت توجه به حقوق شهروندی اهتمام داشته باشند

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: مسوولان به تکریم مراجعین و شنیدن صحبتها و مشکلات مردم در جهت توجه به حقوق شهروندی اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز سه شنبه در جلسه شورای قضایی استان افزود: بر اساس اعلام مرکز، زنجان جزء مراکز برتر در اجرای سیاستهای قوه قضائیه است که البته عقب ماندگی هایی در این خصوص وجود دارد که تا پایان سال باید جبران شود و برنامه بر مبنای سند تحول قضایی برای سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۹۹ تدوین و ارائه شود و همه حوزه های قضایی و سازمانهای تابعه قوه قضائیه باید ضمن برنامه ریزی برای اجرای سیاست ها و برنامه های اعلامی از مرکز، نسبت به ارائه برنامه های استانی و کاربردی اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه ارتباط با نخبگان و اصحاب فن که مورد تأکید رییس قوه قضائیه است دستور کار همه مسئولان حوزه های قضایی استان باید باشد اظهار داشت: در شرایط کرونایی برای تحقق این امر نیاز به برگزاری جلسات و تجمعات نیست، بلکه با استفاده از بسترهای فضای مجازی و دیدار با تعداد محدودی از نخبگان و اصحاب فن می توان از نظرات و پیشنهادات سازنده شان برای اجرای برنامه ها و سیاستهای قوه قضائیه بهره برد.
رییس شورای قضایی استان زنجان افزود: برای تکریم مراجعان و شنیدن صحبتها و مشکلات مردم در جهت توجه به حقوق شهروندی از سوی ضابطین، زندان، همکاران و مسئولان حوزه های قضایی اهتمام داشته باشند.
رییس کل دادگستری استان زنجان موضوع اطلاع رسانی در دستگاه قضایی استان را امری مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: تنها مرکز اطلاع رسانی در دادگستری استان روابط عمومی و امور رسانه در دادگستری کل استان است و از مسوولان حوزه های قضایی انتظار داریم به این موضوع توجه و اهتمام کنند.
رییس شورای اطلاع رسانی دستگاه قضایی استان گفت: موضوع مصاحبه معاونین و مسوولان قضایی استان با اصحاب رسانه در جهت ارائه عملکرد و اقدامات حوزه تحت مسوولیت صرفا با هماهنگی روابط عمومی دادگستری استان انجام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟