توزیع یک هزار و 150 بسته معیشتی توسط قرارگاه «عمار» مدرسه علمیه «منصوریه» در سی سخت


توزیع یک هزار و 150 بسته معیشتی توسط قرارگاه «عمار» مدرسه علمیه «منصوریه» در سی سخت

حجت الاسلام و المسلمین حدائق گفت: طلاب جهادی قرارگاه «عمار» مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز، یک هزار و 150 بسته معیشتی میان نیازمندان منطقه سی سخت توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین «علیرضا حدائق»، امروز (سه شنبه 12 اسفند) از کمک قرارگاه «عمار» مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز به زلزله زدگان سی سخت خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: یک میلیارد و 500 میلیون ریال توسط مرجع بزرگوار عالم تشیع، آیت‌الله‌ العظمی «مکارم شیرازی» برای کمک به زلزله اخیر منطقه سی سخت در اختیار دفتر این عالم بزرگ در شیراز قرار داده شد که توسط طلاب جهادی قرارگاه «عمار» مدرسه علمیه منصوریه شیراز برای کمک به این زلزله زدگان مورد استفاده قرار گرفت.

مسئول مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز ادامه داد: بدین ترتیب این طلاب با تهیه یک هزار و 150 بسته معیشتی شامل آرد، برنج، ماکارانی، رب گوجه، سویا و مرغ میان نیازمندان منطقه سی سخت توزیع شد.

وی سخاوت را از ویژگی‌های خوب خدا دانست و بیان کرد: خداوند در قرآن کریم نیز در خصوص سخاوت، مهربانی و کمک به همنوعان تاکید کرده و می فرماید: «وَ الَّذِینَ فِی أَمْوالِهِمْ حَقٌّ مَعْلُومٌ لِلسَّائِلِ وَ الْمَحْرُومِ».

حجت الاسلام و المسلمین حدائق ادامه داد: کمک مومنانه مصداق سخاوت و کمک به همنوع است و امیدواریم شاهد گستردگی این حرکت ارزشمند ر جامعه باشیم.

وی با تسلیت شهادت حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) گفت: حضرت شاهچراغ (ع) از سخاوتمندترین و مهربان‌ترین انسان‌ها نسبت به مردم بود که هزاران برده، بنده و کنیز را خریداری و آنان را آزاد کرد و از دارایی‌هایی که در اختیار داشت در رفع مشکلات مردم استفاده می کرد.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز