منافی: مشکل گلزنی پرسپولیس باید در نیم فصل دوم حل شود


منافی: مشکل گلزنی پرسپولیس باید در نیم فصل دوم حل شود

پیشکسوت سرخپوشان گفت پرسپولیس در نیم فصل دوم با اضافه شدن مهدی ترابی، عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو وحشتناک...

پرسپولیس موفق شد تا با برتری برابر سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر، نیم فصل دوم را هم با برتری آغاز کند و صدر جدول را هم حفظ کند. این در حالی بود که پرسپولیس مانند چند بازی قبل مقابل سایپا هم موقعیت های زیادی را از دست داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایرنا، جواد منافی پیشکسوت و مربی اسبق سرخپوشان در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل سایپا، تداوم صدرنشینی، عملکرد تیم در نقل و انتقالات، شانس سرخپوشان برای پنجمین قهرمانی متوالی و ... صحبت‌هایی انجام دهد که در زیر می‌خوانید:

بازی با سایپا چطور بود؟

پرسپولیس بازی را خوب آغاز کرد اما سایپا هم تیم دست و پا بسته‌ای نبود. تیم عملکرد خوبی در این بازی داشت و به نظر من به حقش که پیروزی بود رسید.

اما در چند صحنه دروازه تیم به شدت تهدید شد؟

پرسپولیس ساختار دفاعی تیمی خوبی دارد اما باید این بردها قاطع تر باشد تا هواداران دیگر تا این اندازه استرس نکشند.

پرسپولیس همچنان موقعیت زیاد از دست می‌دهد. نظر شما در این باره چیست؟

درست است و این مشکل باید برطرف شود. چند وقت دیگر باید در لیگ قهرمانان به میدان برویم و باید این مشکل تا قبل این مسابقات حل شود. البته فکر می کنم که با بازگشت آل کثیر و جذب مغانلو این مشکل حل خواهد شد.

خیلی‌ها این انتقاد را از پرسپولیس مطرح می کردند که تیم اقتصادی می‌برد؟

به نظر من هیچ ایرادی ندارد. پرسپولیس با همین بردهای اقتصادی الان صدر جدول است. در برخی اوقات با توجه به شرایط اگر اقتصادی هم ببریم مشکلی نیست و این سه امتیاز است که همه را خوشحال می کند و به تیم روحیه می دهد.

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تا الان توانسته مهدی ترابی را جذب کند. از دید شما پرسپولیس در چه پست هایی نیاز به تقویت دارد؟

در خط دفاع کمبود بازیکن داریم اما محمد انصاری بازیکن قابلی است که از مصدومیت رها شده است. تیم مشکل گلزنی هم دارد که با جذب ترابی و بازگشت عیسی آل کثیر این مشکل نیز حل می شود. در حال حاضر صحبت از جذب شهریار مغانلو هم مطرح است که با جذب او پرسپولیس وحشتناکی را در نیم فصل دوم شاهد خواهیم بود.

شما خودتان یک مدافع چپ خوب بودید. منطقه‌ای که با حضور سعید آقایی به نقطه قویت پرسپولیس تبدیل شده است.

یکی از نقاط قوت پرسپولیس انجام حرکات ترکیبی و نفوذ از جناحین است که به نظر من به بهترین شکل ممکن از چپ و راست بازیکنان به سمت دروازه حریفان حمله می کنند. سعید آقایی بازیکن قابلی است و محمد انصاری هم در این پست می تواند به پرسپولیس کمک کند.

چقدر شانس برای پرسپولیس برای قهرمانی در پایان فصل قائل هستید؟

پرسپولیس شرایط خوبی دارد و پس از مشکلاتی که چندی پیش به خاطر ناکامی در فینال آسیا و مشکلات مدیریتی به وجود آمد، تیم دوباره آرامش دارد و همین موضوع می تواند به پرسپولیس کمک کند. اما باز هم می توانیم شاهد قهرمانی پرسپولیس در لیگ باشیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نگرانی آنچلوتی: قهرمانی رئال قطعی نیست