2000 طرحِ اشتغال برای محرومانِ کرمانشاه ایجاد می‌شود


2000  طرحِ اشتغال  برای محرومانِ کرمانشاه ایجاد می‌شود

براساس تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بسیج سازندگی، دو هزار طرح اشتغالزا و فرصت شغلی برای مددجویان و جوانان نیازمند در استان ایجاد و همچنین 2500 نفر نیز از آموزش های مهارتی بهره مند می‌شوند.

حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در آیین امضای این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه به منظور اشتغالزایی برای محرومان و نیازمندان منعقد شده است.

عبدالملکی افزود: براساس این تفاهم نامه دو هزار طرح اشتغالزا و فرصت شغلی برای مددجویان و محرومان استان کرمانشاه ایجاد می شود.

وی ادامه داد: همچنین در این تفاهم نامه مقرر شد دو هزار و ۵۰۰ نفر نیز از آموزش های فنی و مهارتی برای ورود به بازار کار بهره مند شوند.

محسن رخصی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار کرد: کمیته امداد استان کرمانشاه امسال بیش از یازده هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم مددجویی ایجاد کرده است.

رخصی افزود: از این تعداد شش هزار و ۴۲۵ فرصت شغلی مستقیم با پرداخت ۲۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان وام اشتغال و هزار و ۴۹۰ شغل غیرمستقیم نیز از طریق کاریابی و تعامل با کارفرمایان ایجاد شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: کمیته امداد استان کرمانشاه در ۹ ماهه امسال رتبه دوم کشوری را در ایجاد اشتغال پایدار مددجویی کسب کرده است.

در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی به امضای حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد و محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور رسید .

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !