برگزاری نشست تخصصی مدیریت کالبدی- اجتماعی تفرجگاه‌های مشهد


برگزاری نشست تخصصی مدیریت کالبدی- اجتماعی تفرجگاه‌های مشهد

عضو پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی از برگزاری نشست تخصصی مدیریت کالبدی- اجتماعی تفرجگاه‌های مشهد با هدف سیاست‌گذاری برای توسعه کمی و کیفی تفرجگاه‌ها خبر داد.

آرش قهرمان با اعلام این خبر اظهار کرد: نشست تخصصی مدیریت کالبدی- اجتماعی تفرجگاه‌های طبیعی کلان شهر مشهد با هدف توسعه اهداف کنفرانس ملی اکوتوریسم و مدیریت مخاطرات محیطی، از سطح نظری به سطح عملیاتی و میدانی برگزار خواهد شد.

عضو پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی افزود: در این نشست به طرح و بررسی مشکلات عینی و مسائل اجتماعی،کالبدی تفرجگاه‌های طبیعی مشهد نظیر هفت حوض، کوه پارک، پارک جنگلی طرق و بوستان خورشید در چارچوب توسعه پایدار به تبیین الزامات سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در فضاهای مذکور پرداخته خواهد شد.

دبیر این نشست عنوان کرد: همچنین مدیران شهری مرتبط با حوزه‌های فوق و صاحب‌نظران حوزه گردشگری به طرح و بحث الزامات سیاست‌گذاری برای توسعه کمی و کیفی تفرجگاه‌های طبیعی کلان شهر مشهد خواهند پرداخت.

این نشست تخصصی بخشی از دومین کنفرانس ملی اکوتوریسم و مدیریت مخاطرات محیطی است که از سوی انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران و با حمایت معنوی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۴و ۱۵ اسفند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه