فرماندار قم: فناوری اطلاعات در خدمت انتخابات 1400 خواهد بود


فرماندار قم: فناوری اطلاعات در خدمت انتخابات 1400 خواهد بود

قم-ایرنا- فرماندار قم گفت: نقش فناوری اطلاعات در انتخابات بسیار مهم، تعیین کننده و تاثیرگذار و ضروری است اعضای کمیته فناوری اطلاعات با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها نسبت به اجرای صحیح و شفاف برنامه‌های این حوزه تلاش کنند.

مرتضی حیدری روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به شروع کار کمیته فناوری اطلاعات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری شهرستان قم در نخستین جلسه بر اهمیت فناوری اطلاعات در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

حیدری افزود : یکی از مصوبات مرتبط با کمیته فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان قم موضوع الکترونیکی شدن فرایند ثبت نام عوامل اجرائی انتخابات ۱۴۰۰ با هدف جلوگیری و کاهش مراجعات حضوری و مقابله با شیوع ویروس کوید-۱۹ دراجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا این اقدام دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: کارشناسان فناوری اطلاعات فرمانداری قم مرحله عملیاتی تارنمای ثبت نام از داوطلبین همکاری در شعب اخذ رای در روز انتخابات را نهایی کرده و نشانی این سایت را طی مکاتبه ای به ادارات،نهادها و دستگاههای دولتی ارسال نموده که مراحل کار تاکنون به خوبی پیش رفته است .

فرماندار قم افزود: به منظور ساماندهی هرچه سریعتر نیروی انسانی مورد نیاز در شعب متقاضیانی که قصد همکاری در اجرای انتخابات را دارند در مهلت ارسال شده با مراجعه به نشانی https://WWW.ictqom.ir/ نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

گفتنی است استاندار قم چهارم اسفندماه جاری طی حکمی بیژن سلیمان پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری را با حفظ سمت به عنوان رییس ستاد انتخابات استان قم منصوب کرد.

همچنین بر اساس احکام جداگانه استاندار قم، محمد رضا گروسی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری به عنوان عضو و رییس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات؛ مرتضی بابایی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات؛ محمود علیپور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری به عنوان عضو و رییس کمیته حقوقی ستاد؛ حسین امیری قمی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری به عنوان عضو و رییس کمیته امنیتی منصوب شدند.

فتح الله اصغرپور مدیرکل حراست استانداری به عنوان عضو و رییس کمیته حراست و استعلامات؛ رضا صالحی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری به عنوان عضو و رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات؛ اکرم روح پرور مدیر دفتر فناوری اطلاعات استانداری به عنوان عضو و رییس کمیته فناوری اطلاعات؛ مرتضی حیدری فرماندار قم و منوچهر تیموری مدیرکل ثبت احوال استان قم به عنوان عضو ستاد انتخابات استان و رضا شکارچیان رییس گروه انتخابات اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری نیز به عنوان مسئول دبیرخانه ستاد انتخابات استان قم منصوب شدند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در قم برگزار می‌شود.

فرماندار قم: فناوری اطلاعات در خدمت انتخابات 1400 خواهد بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل