سایپا و پرسپولیس بیشترین آسیب را به واترپلو زدند نه کرونا!


سایپا و پرسپولیس بیشترین آسیب را به واترپلو زدند نه کرونا!

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه گفت: کرونا یک بیماری است اما به نظر من بزرگترین آسیب به واترپلو ورود برخی باشگاه‌ها به لیگ است.

سرمربی واترپلو نفت امیدیه در گفت و گو با ایسنا، در خصوص رقابت های لیگ برتر واترپلو اظهار کرد: این مسابقات بعد از حدود یک سال برگزار شد که خیلی از تیم ها مثل تیم خودمان هیچ تمرینی نداشتند. تنها دو تیم دانشگاه آزاد و نوفلاح شرایط تمرینی بهتری داشتند و بهتر از سایر تیم‌ها هم نتیجه گرفته اند. این دو تیم احتمالا در فینال با هم بازی خواهند کرد.

جعفری در ادامه در خصوص سطح لیگ برتر واترپلو گفت: سطح لیگ بالا نیست. سطح رقابت‌ها پایین است و تنها خوبی این است که این مسابقات انجام شد. با انجام این مسابقات بازیکنان ملی یک مبلغ قراردادی گرفتند تا با آن بتوانند زندگی خود را بگذرانند. جز این مورد لیگ خوبی دیگری نداشت.

وی در خصوص میزان تمرین تیم واترپلو نفت امیدیه گفت: ما هیچ تمرینی نداشتیم. یعنی استخری برای تمرین نبود. ما تنها توانستیم در حد یک هفته تیم را جمع کنیم و به مسابقه برسانیم. فکر می کنم با همین شرایط ما باید برای سومی و چهارمی در دیدار رده بندی مقابل تیم ارتش بازی کنیم.

سرمربی تیم نفت امیدیه با بیان اینکه برخی تیمها به واترپلو لطمه زده اند گفت: تنها کرونا به واترپلو ضربه نزد، برخی باشگاه‌ها همانند پرسپولیس به لیگ آمدند که از پارسال که با بازیکنان قرارداد بسته اند تاکنون هیچ پولی به آنها نداده اند یا تیم سایپا که هر سال ۶۰ درصد مطالبات بازیکنان را پرداخت نمی کند. این تیم‌ها با پرداخت نکردن حق و حقوق بازیکنان به این رشته آسیب زده اند.

وی ادامه داد: کرونا یک بیماری است که در همه دنیا شیوع پیدا کرد و در حال حاضر هم لیگ واترپلو با وجود این بیماری در حال برگزاری است. به نظر من بزرگترین آسیب به واترپلو ورود برخی باشگاه‌ها به لیگ است. این باشگاه‌ها با پرداخت نکردن مطالبات بازیکنان آنها را علاف خود کرده اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری