رییس جمهوری مجتمع فرهنگی و تجاری شهرداری گرگان را افتتاح کرد


رییس جمهوری مجتمع فرهنگی و تجاری شهرداری گرگان را افتتاح کرد

گرگان - ایرنا - مجتمع اداری، تجاری و فرهنگی شهرداری گرگان در زمینی به مساحت 9 هزار و 800 مترمربع و حدود 13 هزار مترمربع زیربنا در پنج طبقه امروز پنجشنبه با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری به بهره‌برداری رسید.

دکتر حسن روحانی در این مراسم گفت: در یک سال گذشته طرح های فراوانی در گرگان افتتاح یا ساخت آن آغاز شد که روند ساخت و اتمام پروژه‌ها در این شهر باید با سرعت بیشتر ادامه یابد.

استاندار گلستان هم در این مراسم خواستار تلاش بیشتر شهرداری‌های استان برای اجرای طرح های مرتبط با افزایش رفاه، نشاط و شادابی مردم شد.

هادی حق‌شناس اظهار داشت: در هفته دولت و دهه فجر امسال بیش از هشت هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال طرح و پروژه در شهرداری‌های استان افتتاح و یا عملیات ساخت آن آغاز شد که این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با وجود تنگناهای اقتصادی سال جاری کشور تاکنون یک سوم اعتبارات شهرداری‌های استان از منابع دولتی تامین شده است.

شهردار گرگان هم در این مراسم گفت: توسعه اقتصادی، گردشگری و توجه به حمل و نقل و ترافیک درون شهری،‌ اولویت اساسی دوره مدیریت شهری گرگان است.

عبدالرضا دادبود اظهار داشت: ایجاد ۱۴ پارک‌ محله‌ای، عمومی، تخصصی، خطی و رودخانه‌ای، خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس درون‌ شهری، احیای‌ بافت تاریخی گرگان و مرمت یک‌ منزل در این بافت بخشی از اقدامات انجام شده در راستای توسعه بخش‌های مختلف است.

شهرداری گرگان به افتتاح مجتمع اداری، تجاری و فرهنگی این شهر اشاره کرد و گفت: طبقه همکف و اول این مجتمع به مدت پنج سال در اختیار پارک علم و فناوری گلستان قرار گرفت.

سیدمحمد مرتضوی رییس شورای شهر گرگان هم گفت: با توجه به گذشت ۱۵ سال از شروع ساخت این مجتمع و تعویض ۲ پیمانکار در سه قرارداد، مبالغ هزینه شده متفاوت است اما با توجه به موقعیت عرصه و اقدامات انجام شده برای ساخت و احداث آن، ارزش کل پروژه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل