شهید گمنام در دانشگاه آزاد ایرانشهر آرام گرفت


شهید گمنام در دانشگاه آزاد ایرانشهر آرام گرفت

زاهدان- ایرنا- شهید گمنام ٢٠ ساله که در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت نایل شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش ایرنا پیکر مطهر شهید گمنام ٢٠ ساله دوران دفاع مقدس که در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت نایل شده و در تفحص‌های اخیر پیکر پاک آن بعد از سال‌ها پیدا شد، ظهر امروز با حضور علما، معتمدان، خانواده معظم شهدا، دانشجویان، مسوولان و مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر پس از تشییع و اقامه نماز خاکسپاری شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر در این مراسم؛حضور شهید گمنام در دانشگاه را سعادتی بزرگ برای جامعه دانشگاهی برشمرد و پیروی از راه شهیدان را راه سعادت و نجات عنوان کرد.

احمد ابراهیمی گفت:برای حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی جوانانی از خود گذشتگی کرده‌اند که تاریخ همانند آنان را در خود سراغ ندارد.

مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید بزرگوار دیشب در حوزه علمیه امیرالمومنین علی (ع)، مسجد آل رسول ایرانشهر و همچنین امروز در مراسم یادواره شهدای طلبه و روحانی جنوب سیستان و بلوچستان در مصلای فاطمه زهرا (س) ایرانشهر برگزار شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

احداث دو مجتمع آموزشی در شهرستان زرآباد نیاز است