ماموریت اصلی مجریان تلویزیون در انتخابات 1400


ماموریت اصلی مجریان تلویزیون در انتخابات 1400

مهر نوشت: حمید شاه آبادی معاون سیما در نخستین نشست مجریان تلویزیون بر لزوم دقت، هوشیاری، تسلط مجریان و اجراهای در شان و تراز رسانه تاکید کرد.

شاه آبادی همچنین با اشاره به در پیش بودن سال جدید و نوروز گفت: نوروز، ایام تغییر و تحول و امیدآفرینی است. به همین دلیل هم طراوت و شادی آفرینی در برنامه‌های این مناسبت، از ماموریت‌های اصلی سیماست و مجریان باید به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

معاون سیما همچنین با اشاره به انتخابات سال ۱۴۰۰ گفت: از آن جایی که یکی از تاثیرگذارترین قشرها در مدیریت افکار عمومی، مجریان هستند، در شرایطی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی و بدخواهان به دنبال ایجاد فضای دو قطبی در جامعه در انتخابات پیش رو هستند این انتظار وجود دارد مجریان با هوشیاری، مدیریت و رفتار هماهنگ و منسجم برای جلوگیری از ایجاد چنین فضایی، مردم را برای مشارکت در انتخابات و انتخاب آگاهانه، تشویق و ترغیب کنند.

در این نشست مجریان هم دغدغه‌های خود را در حوزه‌هایی چون آموزش‌های منظم و ارائه منابع به روز، تعامل نزدیک تر مدیران با مجریان، استفاده از تجربیات پیشکسوتان و افراد خبره، امنیت شغلی و حمایت از مجریان، بازنگری در سیاست استفاده از سلبریتی ها به عنوان مجری، تربیت مجریان حوزه کودک، بیان کردند.

۵۸۵۸

کد خبر 1492428

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان