126 زندانی نیازمند در آذربایجان‌غربی آزاد شدند


126 زندانی نیازمند در آذربایجان‌غربی آزاد شدند

مهاباد_ایرنا_ 126 زندانی نیازمند و واجد شرایط آذربایجان غربی همزمان با سفر رییس قوه قضاییه به این استان با برگزاری آیین خاصی آزاد شدند.

مدیرکل زندان های آذربایجان غربی روز پنجشنبه در این مراسم که با حضور محمدمهدی حاج‌محمدی رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور و علی باقری کنی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر در مهاباد برگزار شد، اظهار داشت: این تعداد زندانی با کمک خیران و ستاد دیه استان و با تلاش مسوولان زندان های شهرستان ها آزاد و به کانون خانواده های خود بازگشتند.

حمزه بروجنی افزود: از این تعداد ۱۰ زندانی مربوط به شهرستان مهاباد بودند.

وی اضافه کرد: همزمان با سفر رییس سازمان زندان ها به شهرستان مهاباد به فرزندان سه زندانی این شهرستان نیز به ارزش ۶۶۰ میلیون ریال جهیزیه اعطا و بیش از ۵۰۰ میلیون ریال نیز به خانواده دیگر زندانیان کمک معیشتی انجام گرفت.

به گزارش ایرنا، سفر رییس سازمان زندان ها به آذربایجان غربی در حاشیه سفر یکروزه رییس قوه قضاییه به آذربایجان غربی انجام گرفت.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی، در سفری یک روزه خود به آذربایجان غربی، امروز در راس هیاتی از دستگاه قضایی کشور وارد این استان شد و مورد استقبال مسوولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و استاندار آذربایجان‌غربی قرار گرفت.

بررسی وضعیت دستگاه قضایی آذربایجان‌غربی و پیگیری مهمترین مشکلات مردم استان از مهمترین اهداف این سفر یک روزه رییس دستگاه قضا به شمار می رود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

روستاییان صفر مرزی سردشت خدمات رایگان پزشکی گرفتند