استفاده از گوشی به عنوان کنترل تلویزیون


استفاده از گوشی به عنوان کنترل تلویزیون

اپلیکیشن Google TV تلفن شما را به یک کنترل از راه دور برای تلویزیون‌های اندروید تبدیل می‌کند.


اپلیکیشن Google TV تلفن شما را به یک کنترل از راه دور برای تلویزیون‌های اندروید تبدیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دارندگان تلویزیون‌های اندروید، قبلا به لطف برنامه کنترل از راه دور Android TV، می‌توانستند تلویزیون خود را از راه دور کنترل کنند. با این حال، آن برنامه دیگر برای همیشه به روز نشد و این نشانه‌ای است که احتمالا گوگل برنامه‌های دیگری برای برنامه و این عملکردی که ارائه می‌دهد، دارد.

امروز یک منبع آگاه رشته کد‌هایی را در اپلیکیشن Google TV (که قبلاً به عنوان پخش فیلم‌ها و تلویزیون شناخته می‌شد) کشف کرد که نشان می‌دهد گوگل در حال افزودن همان قابلیت کنترل از راه دور (موجود در برنامه قبلی) به اپلیکیشن خود است.

تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون

این رشته کد‌ها به یک پد جهت دار، دکمه‌های ورود و برگشت و امکان جفت شدن تلفن با تلویزیون اندروید اشاره دارد. دقیقاً همان کاری که یک کنترل از راه دور انجام می‌دهد. البته متأسفانه، گزینه تبدیل تلفن شما به یک کنترل از راه دور با اپ Google TV هنوز کاربردی نیست، اما حداقل می‌دانیم که برای این کار نیازی به استفاده از یک برنامه مستقل نخواهیم داشت.

استفاده از گوشی به عنوان کنترل تلویزیون

قضاوت بر اساس اینکه گوگل با چه سرعتی ویژگی‌های جدید را به برنامه‌های خود اضافه می‌کند، امکان پذیر نیست، اما ما بی صبرانه منتظر این قابلیت‌ها هستیم.

نام Google Play Movies TV عنوان یک اپلیکیشن برای دسترسی به هزاران فیلم و سریال، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Google LLC توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. هر سال ده‌ها فیلم و سریال جدید منتشر می‌شود و هزاران نمونه از آن‌ها هم در گذشته منتشر شده‌اند. تمامی آن‌ها را با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید در اختیار داشته و تماشا کنید. حتی این قابلیت را دارید که فیلم‌ها و سریال‌ها را دانلود کرده و به صورت آفلاین تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

برترین برنامه‌های توسعه‌یافته توسط شرکت گوگل

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان