همکاری با رسانه ملی در ایام نوروز برای ترویج مدیریت پسماند
منبع خبر /
مهر /
شهری /
16-12-1399
منبع خبر
/
مهر /
شهری
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از همکاری با رسانه ملی برای پخش سریال های نوروزی با محتوای ترویج طرح «کاپ» خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، صدرالدین علیپور با اعلام این خبر گفت: یکی از برنامههای ما برای همه گیری طرح کاپ، آموزش و اطلاعرسانی به شهروندان است و برای پیشبرد این مهم از تمامی ظرفیتهای موجود در حوزههای مختلف از جمله برنامههای پر بیننده تلویزیونی بهره میگیریم.
وی ادامه داد: باتوجه به بررسیهای صورت گرفته از میان سریالها و برنامههای تلویزیونی در دست تولید، گزینههایی انتخاب و مذاکراتی در این خصوص بین نمایندگان سازمان و تهیه کنندگان برنامهها برای حمایت و همکاری مشترک صورت گرفت. در نهایت و پس از برگزاری جلسات مختلف سریال «نون خ ۳» به عنوان برنامه تلویزیونی برگزیده معرفی شد.
علیپور با اشاره به دلایل انتخاب این سریال گفت: محبوبیت دو قسمت پیشین سریال «نون خ» در میان بینندگان، علاقه مندی تیم تهیه کننده و کارگردانی به موضوعات زیست محیطی و زمان پخش مناسب قسمت سوم را میتوان از مهمترین دلایل انتخاب این سریال برشمرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند خاطرنشان کرد: تمرکز اصلی پیامهای آموزشی ارایه شده در این سریال بر موضوعاتی چون عدم رهاسازی پسماندهای پلاستیکی در طبیعت، استفاده کمتر از ظروف یکبار مصرف و تفکیک و کم حجم سازی پسماندها استوار است.
به گزارش خبرگزاری مهر، صدرالدین علیپور با اعلام این خبر گفت: یکی از برنامههای ما برای همه گیری طرح کاپ، آموزش و اطلاعرسانی به شهروندان است و برای پیشبرد این مهم از تمامی ظرفیتهای موجود در حوزههای مختلف از جمله برنامههای پر بیننده تلویزیونی بهره میگیریم.
وی ادامه داد: باتوجه به بررسیهای صورت گرفته از میان سریالها و برنامههای تلویزیونی در دست تولید، گزینههایی انتخاب و مذاکراتی در این خصوص بین نمایندگان سازمان و تهیه کنندگان برنامهها برای حمایت و همکاری مشترک صورت گرفت. در نهایت و پس از برگزاری جلسات مختلف سریال «نون خ ۳» به عنوان برنامه تلویزیونی برگزیده معرفی شد.
علیپور با اشاره به دلایل انتخاب این سریال گفت: محبوبیت دو قسمت پیشین سریال «نون خ» در میان بینندگان، علاقه مندی تیم تهیه کننده و کارگردانی به موضوعات زیست محیطی و زمان پخش مناسب قسمت سوم را میتوان از مهمترین دلایل انتخاب این سریال برشمرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند خاطرنشان کرد: تمرکز اصلی پیامهای آموزشی ارایه شده در این سریال بر موضوعاتی چون عدم رهاسازی پسماندهای پلاستیکی در طبیعت، استفاده کمتر از ظروف یکبار مصرف و تفکیک و کم حجم سازی پسماندها استوار است.
کد خبر 5162852