مدیران برای جذب سهم لرستان از اعتبارات متفرقه تلاش کنند


مدیران برای جذب سهم لرستان از اعتبارات متفرقه تلاش کنند

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: براساس برآوردهای انجام شده 17هزار میلیارد تومان اعتبار متفرقه در کشور وجود دارد که مدیران باید برای جذب سهم استان تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، "سیدموسی خادمی" عصر شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه سهم استان از اعتبارات، در موعد مقرر باید جذب شود، افزود: طبق برآوردهای انجام شده حدود ۱۷ هزار میلیارد تومان ردیف متفرقه در سطح کشور وجود دارد و هدف گذاری استان باید به‌ گونه‌ای ترسیم شود که بتوان ۷۵۰ میلیارد تومان از این رقم را با توجه به سهم پنج درصدی طراحی شده در استان، جذب کنیم.

وی تصریح کرد: البته باید در نظر داشت که این مهم زمانی محقق می شود که اعتبارات در نظر گرفته شده در کشور به طور صددرصدی تخصیص یابد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد تعدادی از دستگاه های اجرایی استان هدف گذاری مشخص شده را به خوبی محقق کردند و لازم است آن دسته از دستگاه های اجرایی که از این موضوع عقب هستند، هر چه سریعتر پیگیری برای جذب اعتبارات را انجام دهند.

خادمی افزود: ضرورت دارد تخصیص اعتباراتی که به صورت نقدی یا اوراق هستند با توجه به محدودیت زمانی، هر چه سریعتر پیگیری شوند تا مجبور به تمدید زمان جذب آنها نباشیم.

وی یادآور شد: در بحث امور زیر بنایی و شهرسازی در شهر نورآباد با توجه به محدودیت های موجود برای تأمین مسکن اقشار محروم و کم درآمد، بخش هایی به مناطق شهری برای رفع این مشکل اضافه شد که در جلسه امروز به تصویب رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)