تحویل مک‌لارن اسپیدتیل منحصربه‌فرد مانی خوش‌بین


تحویل مک‌لارن اسپیدتیل منحصربه‌فرد مانی خوش‌بین

به‌تازگی یک مک‌لارن اسپیدتیل منحصربه‌فرد به ایالات‌متحده رسیده است. این اسپیدتیل خاص توسط کلکسیونر مشهور ایرانی «مانی خوش‌بین» سفارش داده شده و با همکاری هرمس ساخته شده است. این خودرو در کنار بوگاتی شیرون هرمس و پاگانی هوآیرا هرمس، سومین مدل هرمس در کلکسیون مانی خوش‌بین محسوب می‌شود. بدنهٔ این اسپیدتیل با رنگ آبی تیره‌ای … The post تحویل مک‌لارن...

به‌تازگی یک مک‌لارن اسپیدتیل منحصربه‌فرد به ایالات‌متحده رسیده است. این اسپیدتیل خاص توسط کلکسیونر مشهور ایرانی «مانی خوش‌بین» سفارش داده شده و با همکاری هرمس ساخته شده است. این خودرو در کنار بوگاتی شیرون هرمس و پاگانی هوآیرا هرمس، سومین مدل هرمس در کلکسیون مانی خوش‌بین محسوب می‌شود. بدنهٔ این اسپیدتیل با رنگ آبی تیره‌ای رنگ‌آمیزی شده که زیر نور آفتاب برق می‌زند. تریم نقره‌ای خاص روی درهای خودرو با این رنگ آبی تضاد جالبی را ایجاد کرده درحالی‌که تریم‌های فیبر کربنی براق نیز در جای‌جای این اسپیدتیل به چشم می‌خورد.

تحویل مک‌لارن اسپیدتیل منحصربه‌فرد مانی خوش‌بین

ویژگی‌های منحصربه‌فرد این ماشین به داخل آن‌هم کشیده شده و هرمس صندلی‌ها، رو دری‌ها و رو سقفی را با بهترین چرم قهوه‌ای و سفید خود آراسته است. علاوه بر این، هرمس یک چمدان سفارشی که با همان چرم تودوزی خودرو ساخته شده را هم برای خوش‌بین تدارک دیده است. مشخص نیست که هزینهٔ این همکاری میان مک‌لارن و هرمس چقدر بوده است اما بدیهی است که مبلغ زیادی را به قیمت ۲.۲۵ میلیون دلاری اسپیدتیل اضافه کرده است.

تحویل مک‌لارن اسپیدتیل منحصربه‌فرد مانی خوش‌بین

اسپیدتیل از همان پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی آشنای مک‌لارن استفاده می‌کند که البته در کنار آن یک موتور الکتریکی هم قرار گرفته و مجموع خروجی را به ۱۰۵۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۵۰ نیوتن متر گشتاور رسانده تا اسپیدتیل به قوی‌ترین محصول تاریخ مک‌لارن تبدیل شود. به لطف این نیرو، هایپر GT مک‌لارن پرفورمنس فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند به‌گونه‌ای که در کمتر از ۱۳ ثانیه از صفر به سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت را دارد.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !