بودجه سال آینده شهرداری بوکان هزار و 410 میلیارد ریال تعیین شد


بودجه سال آینده شهرداری بوکان هزار و 410 میلیارد ریال تعیین شد

مهاباد- ایرنا- رییس شورای شهر بوکان گفت: بودجه مصوب شهرداری این شهر برای سال آینده هزار و 410 میلیارد ریال تعیین شده است که نسبت به امسال 19 درصد افزایش یافته است.

علی وجدقزلجی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این بودجه پس از تنظیم و پیشنهاد به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر و تائید کمیته انطباق شهرستان رسیده برای ابلاغ در موعد مقرر رسیده است.

وی ادامه داد: از مجموع کل اعتبارات مصوب توسط شورای اسلامی شهر، ۶۸۰ میلیارد ریال برای فعالیت های جاری، ۶۳۰ میلیارد ریال برای فعالیت‌های عمرانی و ۱۰۰ میلیارد ریال برای مطالبات معوقه پیمانکاران بخش عمرانی اختصاص یافته است.

رییس شورای شهر بوکان با اشاره به افزایش ۱۹ درصدی بودجه سال آینده اضافه کرد: دلیل افزایش بودجه سال آینده شرایط تورمی بوده و با سیاست انقباضی بسته شده است.

وی مهم ترین پروژه های در دست مطالعه و اجرای شهرداری برای سال جدید را برنامه ریزی برای شروع عملیات اجرایی پارک کوهستانی "نالشکینه" و برنامه ریزی نحوه اجرایی نمودن و تامین منابع مالی جهت احداث پل بند کوسه عنوان کرد و گفت: در سال آینده ۶ طرح در حال اجرا از جمله عملیات ساخت و احداث پارک دکتر شیخی امیرآباد، بوستان ورودی شهرک فرهنگیان، احداث فاز دوم بوستان موکریان، تکمیل پارک بانوان، تکمیل موزه مفاخر، ساخت پیاده راه و زیبا سازی پل فلزی امیرآباد و احداث پیاده رو و بهسازی مسیر کیوه ره ش پیش بینی شده است.

وجدقزلجی بیان کرد: آغاز عملیات ساخت و احداث فاز دوم بوستان موکریان، احداث پارک در منطقه خیابان امید، توسعه و تکمیل فضاهای سبز بلوار ۴۵ متری کاوه، هواشناسی و زمین های بهرامپور و بازسازی سینما وحدت از دیگر طرح های سال آینده است .

بوکان با ۲۵۸ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد که از این تعداد ۲۰۰ هزار نفر آن در شهر و مابقی در روستاها ساکن هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا