بالندگی فرهنگ و هنر هشترود نیازمند امکانات است


بالندگی فرهنگ و هنر هشترود نیازمند امکانات است

تبریز - ایرنا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود با اشاره به ظرفیت‌های بالای فرهنگی و هنری این شهرستان گفت: هنرمندان و فعالان فرهنگی هشترود نیازمند فضا و تجهیزات برای رشد و بالندگی هستند.

علی اکبرزاده روز یکشنبه در نشست مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر هشترود با هنرمندان افزود: توجه به مسائل فرهنگی و تلاش برای ایجاد زیرساخت‌های آن در سطح شهرستان یکی از نیازهای ضروری است تا بتوان رخدادهای فرهنگی و هنری متناسب با شأن هشترود برگزار کرد.

وی اضافه کرد: در این زمینه انجمن های فرهنگی و هنری برای پیشرفت، نیازمند فضای فیزیکی و تجهیزات مناسب هستند.

وی ادامه داد: اگر زیر ساخت برای فضای هنری ایجاد نشود، در عرصه هنر تولید اتفاق نمی افتد و آثار تولید شده عرضه نمی شوند و در نتیجه هنر نمی تواند خودنمایی کند و منزوی می شود .

اکبرزاده به اهمیت احداث خانه هنرمندان هشترود اشاره کرد و گفت: توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی از جمله احداث خانه هنرمندان از نیازهای ضروری شهرستان است و به همین دلیل شهرداری و شورا باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

وی اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود نیز در تامین تجهیزات خانه هنرمندان و حمایت از این قشر تمام تلاش خود را خواهد کرد تا آنها بتوانند بدون دغدغه به فعالیت هنری خود ادامه دهند.

اکبرزاده گفت: سرمایه های اصلی شهرستان، هنرمندان هستند که باید حرف های آنها را شنید و فضا را برای ارائه آثارشان ایجاد کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مهاجرت در شهرستان به دلیل نبود زیرساخت های لازم، بی توجهی به نیازها و نگرش غلط فرهنگی زیاد است، می توان با برگزاری سمینارها، کارگاه های آموزشی در راستای ارتقای سطح فرهنگ مردم تا حدودی از تشدید سرعت مهاجرت جلوگیری نمود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟