هزار و 380 متقاضی مسکن ملی در مهاباد نسبت به واریز وجه اقدام کردند


هزار و 380 متقاضی مسکن ملی در مهاباد نسبت به واریز وجه اقدام کردند

مهاباد- ایرنا- رییس اداره راه و شهرسازی مهاباد گفت: هزار و 380 متقاضی واجد شرایط مسکن ملی در این شهرستان نسبت به پرداخت وجه اولیه این طرح اقدام کردند.

سوران کریمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از پالایش ۱۰ هزار و ۹۵۵ متقاضی ثبت‌نام کننده در مسکن ملی در این شهرستان، در مجموع هزار و ۳۸۰ نفر از واجدان شرایط حدود ۵۵۲ میلیارد ریال وجه خود را واریز کردند.

وی ادامه داد: پول واریز شده در حساب شخصی متقاضیان به صورت بلوکه باقی خواهد ماند و با توجه به پیشرفت فیزیکی از حساب آنان به پیمانکار پرداخت خواهد شد.

رییس اداره راه و شهرسازی مهاباد با بیان اینکه متقاضیان طبق مهلت تعیین شده باید مبالغ اولیه خود را واریز کنند، اظهار داشت: واریز نشدن وجه ۴۰۰ میلیون ریالی متقاضیان مسکن ملی به معنی انصراف آنان از این طرح بوده است.

کریمی اضافه کرد: این مبلغ به صورت علی الحساب تعیین شده است و در صورت نیاز به پرداخت سهم آورده از سوی متقاضیان در مراحل بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: به اندازه کافی و با لحاظ تمام واجدین شرایط، زمین و سایر زیرساخت‌ها برای احداث مسکن اقدام ملی در این شهرستان فراهم شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

طرح "اقدام ملی تولید و عرضه مسکن" به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شد که از این تعداد سهم آذربایجان‌غربی نزدیک به ٢١ هزار واحد است.

استفاده نکردن از تسهیلات مسکن در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، متاهل بودن، سکونت بیش از پنج ساله در محل مورد تقاضا از جمله مهمترین ملزومات ثبت‌نام در این طرح به شمار می‌رود.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا