توزیع 28 تُن گوشت مرغ منجمد ویژه عید در مهاباد آغاز شد


توزیع 28 تُن گوشت مرغ منجمد ویژه عید در مهاباد آغاز شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: توزیع 28 تُن گوشت مرغ منجمد به منظور تنظیم بازار این شهرستان در آستانه سال نو با قیمت مصوب آغاز شد.

محمد جهین روز یک‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام با هدف تعادل بخشی به قیمت مرغ در حال اجراست که در این راستا مرغ منجمد به قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای مصرف کننده توسط ستاد تنظیم بازار در این شهرستان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون طی چند روز گذشته حدود هفت تُن از این میزان در فروشگاه‌ ها و واحدهای صنفی حاشیه شهر و مناطق پرتردد با قیمت مصوب در اختیار مشتریان قرار گرفته و مابقی نیز به تدریج تا پایان سال توزیع خواهد داشت.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اظهار داشت: در آستانه سال نو کالاهای اساسی و پر مصرف شهروندان از جمله برنج، روغن و قند نیز با قیمت‌های یارانه‌ای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

جهین اضافه کرد: همچنین پیش‌بینی شده میوه مورد نیاز و مصرفی شب عید مردم نیز در آستانه نوروز از مرکز استان به مهاباد حمل و توزیع خواهد شد.

وی گفت: مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است.

آذربایجان‌غربی دارای بیش از ۷۵۰ واحد مرغداری گوشتی، مادر و تخم‌گذار است که علاوه بر تامین نیاز استان، بخشی از گوشت مرغ استان های همجوار را نیز تامین می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری