جلسه مشترک ستاد اقامه نماز با شبکه پویا برگزار شد


جلسه مشترک ستاد اقامه نماز با شبکه پویا برگزار شد

جلسه مشترک ستاد اقامه نماز با شبکه پویا با حضور دکتر سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد نماز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز، جلسه مشترک ستاد اقامه نماز با شبکه پویا با حضور دکتر سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد نماز ، دکتر گرجی مدیر کانال پویا شبکه کودک ، منصور سرگزی معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش و جمعی از مدیران ستاد صبح امروز در ساختمان مرکزی ستاد اقامه نماز برگزار شد .

دکتر «گرجی» مدیر کانال پویا، ضمن ارائه گزارش در خصوص اقدامات صورت گرفته و برنامه های پیش روی کانال در حوزه نماز گفت: با برگزاری جلسات و همفکری با کارشناسان ستاد اقامه نماز و شبکه پویا از بحث های تئوری خارج و وارد فاز عملیاتی در حوزه تولید برنامه نماز خواهیم شد.

وی افزود: در هفته جاری حجت الاسلام سید جواد بهشتی، مشاوره علمی و فرهنگی ستاد اقامه نماز با برنامه سازان شبکه سلسه جلساتی در خصوص تولید محتوا خواهند داشت.

مدیر کانال پویا گفت: شاخص ها و محور هایی که ستاد اقام نماز کشور، برای شبکه ارسال کرده بود، در برنامه سازی های جدید بررسی و لحاظ می شود.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان افزود: در این ماه مبارک ۳۲ برنامه ۱۵ دقیقه ای به حول و قوه الهی بر روی آنتن خواهیم برد.

دکتر گرجی در خصوص این ویژه برنامه افزود: ویژه برنامه رمضان ۱۴۰۰ در بسته اذان گاهی ظهر دیده شده است و در نظر داریم، خانواده ها را درگیر و پای آنتن بنشانیم و مفاهیم دینی را برای مخاطب کودک به بهترین نحو ممکن بیان کنیم.

وی افزود: ساختار برنامه رئال خواهد بود که یک خانواده پدر، مادر به همراه سه فرزند در برنامه حضور خواهند داشت که در این ساختار نمایشی تلاش داریم آموزه های دینی را به زبان ساده برای کودکان مطرح نماییم.

در ادامه دکتر سید احمد زرهانی، قائم مقام ستاد اقامه نماز ضمن تبریک انتصاب دکتر گرجی به عنوان مدیر کانال پویا گفت: مایه خوشبختی است که کارتان را با نماز آغاز میکنید و در طلیعه کار شما، ترویج و توسعه فرهنگ نورانی اقامه نماز اولویت و موضوعیت دارد ان شا الله خداوند متعال به شما و همکاران عزیز در صدا و سیما به خصوص شبکه کودک توفیق دهد تا ناشر فرهنگ نماز باشید.

قائم مقام ستاد اقامه نماز بیان داشت: همانطور که مستحضر هستید ستاد اقامه نماز کشور یک نهاد حاکمیتی و دستگاه سیاستگزار است و نقش هدایتی و نظارتی است بر حسب آنچه مقام معظم رهبری در سیزدهمین اجلاسیه سراسری نماز بیان داشتند و متذکر شدند.

دکتر زرهانی تصریح کرد: ستاد اقامه نماز کشور از برنامه های شبکه حمایت می کند و آمادگی دارد از لحاظ فکری، علمی و محتوایی با در اختیار گذاشتن محتوا های تولید شده مشاورین ستاد، مرکز تخصصی نماز قم و مشهد به تولید برنامه ها کمک کند

وی در پایان اظهار کرد: پای کار بودن شبکه در خصوص تولید و برنامه سازی در حوزه نماز بهترین نوید سرمایه گذاری است که به ما داده اید.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان