افتخار آفرینی کاروان ورزشی هرمزگان در رقابت‌های پرورش اندام کشور


افتخار آفرینی کاروان ورزشی هرمزگان در رقابت‌های پرورش اندام کشور

بندرعباس- ایرنا- رییس هیات بدن سازی و پرورش اندام هرمزگان گفت: کاروان بدنسازی و پرورش اندام استان در رقابت‌های قهرمانی کشور به میزبانی کیش موفق به کسب سه نشان طلا، 2 نشان نقره، پنج برنز و کسب هفت مقام چهارمی، چهار مقام پنجمی و 2 مقام ششمی شد.

حسین اخلاقی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه این مسابقه‌های در رشته‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار افزود: کاروان بدنسازی هرمزگان در رشته پرورش اندام مقام دوم و در رشته بادی کلاسیک مقام سوم را از آن خود کرد.
وی بیان داشت در رشته فیزیک این دوره از رقابت‌ها «حمیدرضا سقایی» و «علی حیدری» از استان هرمزگان به ترتیب مقام اول و پنجم را کسب کردند.
وی بیان داشت: همچنین در رشته بادی کلاسیک دسته اول «امید فخاری سروستان»، «محسن محمودی نیا» و «سید عباس حسینی» به ترتیب مقام‌های دوم، سوم، و چهارم و در دسته سوم این رشته نیز صفا مهرام مقام چهارم را از آن خود کردند.
رییس هیات بدن سازی و پرورش اندام هرمزگان اظهارداشت: در دسته‌های سوم، چهارم و پنجم رشته فیزیک کلاسیک نیز «محمد سربی»، «سعید مرادی»، «حسن رضایی» و «ساسان افراسیابی» هرکدام به ترتیب موفق به کسب مقام‌های پنجم، چهارم، سوم و ششم شدند.
اخلاقی ادامه داد: در رشته پرورش اندام در وزن ۶۰ کیلوگرم «سیوان تپانچه» و در وزن ۶۵ کیلوگرم «محمد جواد خرمی» هر ۲ مقام چهارم را کسب کردند و در وزن های ۷۰ و ۷۵ کیلوگرم «محسن هادی نژاد» و «مهرداد آتش افروز » هر ۲ به مقام سوم دست یافتند.
وی اضافه کرد: رقابت‌های پرورش اندام در وزن ۱۰۰ کیلوگرم «فرشید افشار فاتح» مقام اول و در وزن مثبت یکصد کیلوگرم «محمد قائم مقامی» جایگاه چهارم را به خود اختصاص داد.
این مسوول ورزشی گفت: در وزن‌های منفی و مثبت ۷۵ کیلوگرم جوانان پرورش اندام، «محمدسبحان نظری» و «نوید دهقانی» به ترتیب مقام سوم و پنجم را به خود اختصاص دادند.
وی بیان داشت: در دسته یک بخش پیشکسوتان رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی کشور هم «محمدجواد خرمی»، «علی ارزشمند»، «محسن میری» و «علیرضا میری» به ترتیب مقام‌های اول، دوم، پنجم و ششم را کسب کرده و در دسته دوم پیشکسوتان «علی کشاورز» مقام چهارم را کسب کرد.
همچنین در پایان «علی کشاورز» ورزشکار پیشکسوت رشته پرورش اندام هرمزگان به عنوان مرد اخلاق این رقابت‌ها انتخاب و معرفی گردید.
شانزدهمین دوره مسابقه قهرمانی کشور در روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفندمابا حضور ۵۱۸ ورزشکار در رشته‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در تالار شهر جزیره کیش برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟