توزیع 10 هزار بسته معیشتی میان دانش آموزان بی بضاعت شیراز در مبعث رسول اکرم (ص)


توزیع 10 هزار بسته معیشتی میان دانش آموزان بی بضاعت شیراز در مبعث رسول اکرم (ص)

خسروانی گفت: در هفتمین رزمایش کمک‌های مومنانه ناحیه «احمد بن موسی (ع)» و به مناسبت عید مبعث رسول اکرم (ص) 10 هزار بسته معیشتی میان دانش آموزان بی بضاعت در شیراز توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی خسروانی»، امروز (یکشنبه 17 اسفند) از توزیع 10 هزار بسته معیشتی میان دانش آموزان بی بضاعت در شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: این اقدام خداپسندانه به مناسبت عید مبعث رسول اکرم (ص) در هفتمین رزمایش کمک‌های مومنانه ناحیه «احمد بن موسی (ع)» به انجام خواهد رسید.

فرمانده سپاه ناحیه «احمد بن موسی (ع)» شیراز افزود: بر این اساس، ۱۰ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش ریالی ۲۵۰ هزار تومان در روز چهارشنبه هفته جاری در محوطه آرامگاه حافظ، توسط پایگاه‌های مقاومت در سطح شهر شیراز میان نیازمندانی که از قبل شناسایی شده اند توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با حضور بسیجیان به عنوان میدان‌دار ارزش‌ها و جلوه‌های حضور و ظهور اخلاق اسلامی، دشمنان ما به زانو درآمده اند و مردم نیک اندیش شیراز نیز در کمک‌های مومنانه، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، اهدای خون، فعالیت‌های جهادی و ... مشارکت فعال داتشه اند.

فرمانده سپاه ناحیه «احمد بن موسی (ع)» اعلام کرد: تا کنون با تلاش این ناحیه سپاه و مشارکت خیران، موفق به آزادی ۱۹ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد زندان‌های فارس شده ایم.

وی با اشاره به سایر فعالیت های سپاه ناحیه «احمد بن موسی (ع)» شیراز گفت: به مناسبت سال نو، توسط بسیج دانش آموزی «شهید فهمیده» و «محدثه» یک هزار دست البسه به دانش آموزان اهدا خواهد شد و از آغاز سال 99 تا کنون نیز ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شده و با راه اندازی ۱۰ کارگاه اشتغال برای ۲۰۰ نفر اشتغالزایی شده است.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟