نماینده اردکان: تمرکز بر برگزاری انتخابات بی‌نقص باشد


یزد - ایرنا  نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای ستاد...
یزد - ایرنا نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای ستاد انتخابات تمرکز خود را بر برگزاری بی‌نقص انتخابات بدون‌توجه به جهت‌گیری‌های سیاسی معطوف نمایند.

به گزارش ایرنا محمدرضا دشتی اردکانی روز چهارشنبه در جریان بازدید از ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به تجربه برگزارکنندگان این انتخابات در فرمانداری اردکان، اظهار امیدواری کرد این انتخابات با کم‌ترین مشکل ممکن برگزار شود.

وی انتخابات شوراها را در سرنوشت جامعه محلی مهم و حیاتی برشمرد و گفت: تشکیل شورای کارآمد، جز با ثبت‌نام افراد توانمند و هم‌افزایی اعضا امکان‌پذیر نیست.

دشتی‌اردکانی بیان داشت: افراد مؤثر با دعوت از افراد نخبه از جناح‌های مختلف، زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را فراهم آورند.

در ابتدای این نشست، رییس هیئت‌اجرایی انتخابات شهرستان اردکان نیز به بیان گزارشی از اقدامات انجام‌شده پرداخت.

سرپرست فرمانداری اردکان گفت: اعضای ستاد شهرستانی در آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی پرشور هستند و روند انتخابات براساس زمان‌بندی ستاد انتخابات کشور اجرایی می‌شود.

مصطفی پوردهقان اردکان همچنین از انتصاب اعضای کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات شهرستان خبر داد و گفت: تجربه اعضا، می‌تواند به برگزاری انتخابات با کم‌ترین مشکل کمک کند.

شهرستان ۱۰۵ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای عقدا، خرانق، احمدآباد و اردکان است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته